Spor ve Dijital Oyunda Son Nokta: E-Spor
Spor ve Dijital Oyunda Son Nokta: E-Spor

Spor ve Dijital Oyunda Son Nokta: E-Spor (9789758396504)

0,00
Yayinevi : Gazi Kitabevi


Dünyada yeni bir spor doğuyor…Özellikle 15-25 yaş kuşağının futboldan bile daha fazla ilgi göstermeye başladığı sporun adı ; e-spor.
Teknolojinin hızlı bir şekilde gelişmesi topluumsal hayatımızı değiştirdiği gibi oyun oynama dınamiklerini de değiştirmiştir.Eğlenceli vakit geçirmek için gerçekleştirilen sokaklarda oynanan oyunlar,bilgisyar teknolojileri ile elektronik ortamlara taşınmış böylelikle de geleneksel oyunların yerini dijital oyunlar almıştır.Günümüzdeki gençlerin teknoloji ile iç içe olması,geleneksel oyunların aksine teknoloji kullanarak büyümeleri,onların geleneksel oyunlar yerine teknolojik aletler ile ilgili olmalarına sebep olmaktadır.Bu durum da gençlerin dijital oyunlara olan ilgilerini beraberinde getirmektedir.

Araştırmacılar ve okuyucular için rehber niteliğini taşıyacağını düşündüğüm bu kitabın birinci bölümünde spor ve oyun ile ilgili kısa bir tarihçesinden,İkinci bölümünde bu oyunların dijital ortamlara geçmesiyle doğan dijital oyun kavramından,dijital oyun çesitlerinden ve bu oyunların olumlu/olumsuz yönlerinden,üçüncü bölümde ise özellikle genç nesiltarafından büyük rağbet gören e-sporun,tarihçesi ve bileşenleri gibi konular yer almaktadır.

İçindekiler

Spor Ve Oyun

Dijital Oyunlar

E-Spor(Elektronik Spor)


Basım Ayı/Yılı : 2/2021
Basım Yeri :
Baskı Sayısı : 2
Sayfa Sayısı : 124
Ağırlık : 124
En / Boy : 15 / 21
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 1. Hamur
Cep Boy Durumu : 0

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı