“Bilgisayar Mimarisi ve Tasarım'ın beşinci basımı, bilgisayar mimarisine girişten daha fazlasını sunuyor. Kitap okuyucuyu, yarı iletkenlerdeki ölçeklemede karşılaşılan zorlukların sistemi güç tüketimi konusunda sıkboğaz etmesine sebep olduğu bir dönemde mobil sistemlerin ve büyük veri işlemenin gerektirdiği değişiklikleri karşılamaya hazırlamaktadır. Hesaplama, bu çağda, donanım ve yazılım olarak birlikte tasarlanmalıdır ve sistem seviyesindeki mimari eniyileme, tekil seviyedeki eniyileme kadar önemlidir.”

Christos Kozyrakis, Standford Üniversitesi

Bilgisayar Mimarisi ve Tasarım'ın beşinci basımı; mobil ve bulut bilişim hesaplamanın öne çıkmakta olduğuna vurgu yapan yeni örnekler, egzersizler ve materyal ile PC-sonrası çağa giriyor. Bu yeni sürüm; tablet bilgisayarların özelliklerini güncellenmiş hâli ile içerirken nesile dayalı değişimleri de mercek altına alıyor: Bulut mimarisi ve ARM (Mobil hesaplama cihazları) ve x86 (bulut hesaplama) mimarileri.

Daha önceki basımları gibi, MIPS işlemcisi; donanım teknolojileri, assemble dili, bilgisayar matematiği, kuyruklandırma (komut işleme sıralandırması), bellek hiyerarşi ve I/O temellerini göstermek/açıklamak için kullanılan ana nüvedir.

Kitabın çevrim içi web sayfası da benzetim programlarına, derleyicilere kullanım eğitim materyalleri ile birlikte erişim sağlamaktadır. Ayrıca, daha ileri düzey çalışmalar için ilave içerikler, kitap sonu ekleri, kitap dizini, referanslar ve öneri okuma listelerini de sunmaktadır.

Beşinci basımın özellikleri:
Paralel donanım ve yazılım içerikleri ile birlikte örneklerle paralel hesaplamaya daha fazla önem verilmiş,
İntel i7 işlemcisi, ARM Cortex-A8 ve NVİDİA Fermi GPU özellikleri ve gerçek dünya uygulamalarına kitap boyunca yer verilmiş,
“Daha hızlı gitme” örnekleriyle donanım ve yazılım optimizasyonu yaparak sistem performansını 200 katına çıkarma durumları gösterilmiş,
Bilgisayar mimarisine ait “8 büyük fikir” detaylıca irdelenmiş; performans ve paralleleştirme, performans ve kuyruklandırma, tahmin yoluyla performans, Moore Yasası için tasarım, hiyerarşi ve bellekler, tasarım basitliği için soyutlama, normal vakayı hızlandırma, indirgeme yoluyla güvenilirlik,
Güncellenmiş ve geliştirilmiş bir set egzersiz sunulmuştur.


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 1164
En / Boy : 19 / 24
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 9.2021
₺162,00

Autodesk Maya 2020 programı bir 3B tasarım, mühendislik ve eğlence yazılımları şirketi olan Autodesk firması tarafından sunulmuş olan endüstri standartı bir yazılımdır. Bu kitapta, Maya’nın en son sürümü olan Maya 2020 yazılımının modelleme arayüzüne odaklanılmıştır. Kitapta;
• Modelleme Kavramı
• Maya Arayüzü
• Maya Poligonal İlkeleri ve Modelleme
• Maya NURBS İlkeleri ve Modelleme
konuları ele alınmıştır. Kitapta, Maya 2020'nin hemen hemen tüm poligonal ve NURBS araçlarının örneklerle kullanımları anlatılmıştır. Kitapta verilen örneklerde kullanılan Maya dosyalarına erişebileceğiniz web adresi, kitabın içinde belirtilmiştir. Bu kitap özellikle oyunlarına kendi varlıklarını modellemek isteyen oyun geliştiriciler ve 3B modellemeye yeni başlıyanlar için uygundur.


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 218
En / Boy : 21.5 / 27.5
Kağıt Cinsi : Kuşe
Basım Tarihi : 9.2020
₺95,40

Özellikle makine ve kalıp alanında faaliyet gösteren endüstri kuruluşlarının günümüz teknolojisinde çok önemli bir yeri olan Bilgisayar Destekli Tasarım, Bilgisayar Destekli Üretim ve Bilgisayar Destekli Mühendislik unsurlarını devreye sokmaları firma menfaatleri açısından çok önemlidir.

Bu kitapta, SolidWorks 2018 programı kullanılarak bir “Saç Kurutma Makinesinin” en baştan sonuna kadar tasarlanması, montajı, teknik resim görünüşleri, plastik enjeksiyon kalıp tasarımı ve dolum analizine kadar her aşama en ince ayrıntısına kadar anlatılmıştır.

Kitabın hazırlanışı oldukça uzun bir süre almıştır. Kitaptan yararlanmak isteyen herkesin SolidWorks programını profesyonel düzeyde öğrenmesi veya bilgilerine biraz da olsa katkıda bulunabilme amaçlanmıştır. Genel olarak örnek uygulamalar üzerinde komutlar anlatılmaya çalışılmıştır.


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 203
En / Boy : 16,5 / 24
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 7.2018
₺64,00

Mühendisler İçin 3 Boyutlu Tasarım Seti

- SOLIDWORKS & SOLIDCAM 2017
- AUTOCAD 2018
- ANSYS WORKBENCH
- Projeler İle CATIA
- COMSOL
- AUTOLISP & VISUAL LISP


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 1
En / Boy : 15 / 21
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 12.2017
₺239,18

İlk,orta ve lise öğrenimini Konya'da tamamladı. 1992 yılında Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Resim-İş Eğitim Bölümü Grafik Anasanat dalından mezun oldu. 1996 yılında Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsün'de Yüksek Lisans Eğitimini tamamladı. Aynı yıl Süleyman Demirel Üniversitesi' nde Güzel Sanatlar Fakültesi Grafik bölümünde Uzman, 1998'de Öğretim Görevlisi oldu. 2001 yılında Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesi Grafik Eğitimi anabilim dalında Öğretim Görevlisi olarak göreve başladı. 2008 yılında Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü'nde Doktora eğitimini tamamladı. 2010 yılında aynı Fakültede Yardımcı Doçent oldu. Süleyman Demirel Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Grafik Bölümünde kuruculuk, Gazi Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi' nin yeniden yapılandırma çalışmalarında Komisyon üyesi görevi aldı. Her iki Fakülte' nin Grafik Tasarım Bölümlerinin program çalışmalarını yaptı. GESAM üyesi olan sanatçı birçok kişisel sergi açtı, karma sergi ve yarışmaya katıldı. Evli ve dört çocuk babası olan Kınık, halen Konya Necmettin Erbakan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi' nde öğretim görevlisi olarak görev yapmaktadır. Öğretinm Üyeliği görevinin yanı sıra profesyonel olarak grafik tasarım çalışmalarına devam etmektedir.


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : Ankara
Sayfa Sayısı : 245
En / Boy : 20 / 23
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 10.2015
₺88,20

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İzmir
Sayfa Sayısı : 174
En / Boy : 20 / 26,5
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 10.2009
₺26,40

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 196
En / Boy : 16 / 23,5
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 6.2003
₺38,00

Bilgisayar destekli tasarım (Computer Aided Design CAD) klasik yöntemlerle oluşturulan tasarım ve çizimin bilgisayar ortamında gerçekleştirilmesi anlamını taşımaktadır. Klasik yöntemler döneminin kapandığı bu teknoloji çağında çağa ayak uydurmanın yolu değişik yazılımlardan en az birinin çok iyi öğrenilmesi ve kullanılmasını gerektiriyor. Bu çerçevede hazırlanan kitabın amacı, öğrencilere ve kullanıcılara sade, basit ve anlaşılır bir dilde konuları ve yazılımı izah etmektir. Bu kitap teknik eğitim veren tüm okullarda, özel sektörde konuya ilgi duyan bütün kuruluşlarda herkesin anlayacağı basit ve sade bir dille hazırlanmış olup konular örneklerle desteklenmiştir.


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : Ankara
Sayfa Sayısı : 196
En / Boy : 16 / 23
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 11.2006
₺49,50

Bu kitapta hemen herkesin ilgisini çeken Adobe Photoshop CC programının 2017.0.1 sürümü tüm detayları ile anlatılmaya çalışılmıştır. Başlangıç düzeyinden ileri düzeye kadar program tüm detayları ile ele alınmıştır. Ayrıca önemli konuların tümüne ait video anlatımları da eğitim videolarında mevcuttur.

Her konu kendine özgü teknik anlatım ve uygulamalar ile desteklenmiş, renkli uygulama sayfalarıyla anlatım zenginleştirilmiştir. Adım adım uygulayarak ve görsellere bakarak Photoshop’u öğrenebilir ve imaj - görsel işleme tekniklerinizi geliştirebilirsiniz.

Kitap İçeriği
Dijital Grafik Biçimleri
Arayüz ve Temel Ayarlar
Katmanlar ile Çalışmak (Layer)
Seçili Alanlar ile Çalışmak
Vektör Araçları ve Vektörler ile Çalışmak
Yazı Araçları ve Yazılar ile Çalışmak
Renk Kullanımı ve Boyama Araçları
Fırça, Kalem ve Silgi Kullanımı


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 424
En / Boy : 16,5 / 24
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 5.2017
₺72,00

3 Boyutlu modelleme artık her yerde karşımıza çıkmakta. Televizyonda bol çikolatalı, ağızda dağılan kurabiye reklamlarından, hayretler içinde izlediğimiz süper kahramanlı sinema filmlerine, oynadığımız oyunlarda bizi kendine bağlayan hayali bir dünyadan, 3 boyutlu yazıcıyla aldığımız çıktılara kadar hayatımızın her yerinde diyebiliriz. İnsanlar izlediklerinden-gördüklerinden memnun. Kimse neyin nasıl yapıldığını merak etmiyor. Sadece hayret etmek istiyoruz, bizi etkileyen nesnelere yöneliyoruz.

Tebrikler! Siz bu kitabı alarak artık 3 boyutlu çalışmaların nasıl yapıldığını merak eden insanlar grubuna katıldınız. Kitap size sadece Cinema 4D programını öğretmeyecek. Aynı zamanda 3 boyutlu modelleme alanında kullanılan terimleri ve teknikleri de öğreneceksiniz. Elinizde tuttuğunuz kitap Cinema 4D programı için bir ansiklopedi niteliğindedir. Kitap ayrıca eğitim videolarıyla da desteklenmiştir.

Unutmayın! Elinizde ne kadar iyi bir kaynak olursa olsun, günün sonunda programı öğrenmek sizin ne kadar istikrarlı olduğunuzla alakalıdır. Bol bol örnek yapmalı ve tekrar etmelisiniz. Hayal gücünüzü kullanmaktan çekinmeyin. Sadece kitabın içeriklerine ve uygulamalarına sadık kalmayın. Kendiniz de bir şeyler yapmaya çalışın ve sakın yılmayın.Kitapla beraber konuları pekiştirmeniz için verilen video eğitimler kitabın bir diğer artısı.


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 328
En / Boy : 16,5 / 24
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 3.2017
₺64,00

Fotoğraf sanatı ve tasarımcı bakış açısıyla Photoshop’u inceleyen eşsiz olan bu eser, Masaüstü yayıncılık, web ve fotoğraf alanlarında Adobe Photoshop’un kullanımına yönelik püf noktaları ve uygulama örneklerini içerir.

Photoshop şimdi daha çok gelişmiş bir grafik işleme aracı haline geldi. Özellikle CS5.5 ve CS6 sürümlerinde geliştirilen 3D katman ve araçları ile üç boyutlu tasarımlar artık çok daha kolay yapılmaya başlandı. Bununla birlikte web tasarımcıları ve dijital fotoğrafçılar için daha da kolaylıklar sağlıyor. Ayrıca Photoshop ile video hazırlamak da mümkün oldu. Kitabın içerisinde bu saymış olduğumuz bütün konular enine boyuna, tasarımdan baskı sürecine kadar bilgi ve deneyimler ile anlatılmıştır.

Bu kitabı Photoshop’a yeni başlayanlar, orta seviyedekiler ve ileri seviyedekiler kullanabilir. Her seviyedeki kullanıcılar bu kitapta kendilerine göre bir şeyler bulacaktır. Mümkün olduğunca sade bir dil kullanılarak herkesin kolaylıkla anlayabileceği bir kitap hazırlanmıştır.

Bu kitap, fotoğraf sanatı ve bir tasarımcının bakış açısıyla Photoshop’u inceleyip öğreten nadir kitaplardan biridir. Masaüstü yayıncılık, web tasarımı ve fotoğrafçılık alanlarında Photoshop’un kullanımına yönelik teknikleri, püf noktaları ve uygulama örneklerini bu kitapta bulacaksınız.

Kitapta yer alan başlıca konu başlıkları şöyledir:

• Photoshop CC’ye Giriş
• Photoshop CC’deki Yenilikler
• Tasarım Temelleri ve Süreçleri
• Arayüz, Paneller ve Araçlar
• Seçimler ile Çalışmak ve Püf Noktaları
• Katmanlar ile Çalışmak
• Tipografi
• Vektör Çizim Teknikleri
• Stillerle Çalışmak
• Boyama ve Renklendirme Teknikleri
• Dolgular, Fırçalar ve Dijital Kalemlerle Çalışmak
• Görüntü İşleme ve Manipülasyon
• Dijital Fotoğrafçılık, Photoshop ve Camera Raw
• Akıllı Nesneler ve Filtreler
• Masaüstü Yayıncılık ve Baskı Süreci
• Web Sitesi Arayüzü Hazırlamak ve Dilimleme İşlemleri
• 3D Tasarım
• Videolar ile Çalışmak
• Photoshop ile Animasyon Hazırlamak
• Medikal Photoshop
• Merak Edilen Photoshop Uygulamaları
• Kolaj Çalışmaları
• Fotomanipülasyon Çalışmaları
• Rötuş Çalışmaları
• Baskı Süreçleri
• Photoshop ve Tasarım Püfleri
• Photoshop Kısayolları


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 464
En / Boy : 15 / 21
Kağıt Cinsi : Kuşe
Basım Tarihi : 5.2017
₺98,40

Literatür® Grafik Tasarım Temelleri Dizisi’nin beşinci kitabı olan Tipografi, neredeyse her yerde, her şeyin üzerinde, duvarlarda, sokakta, dergilerde, şişelerde yer alan yazının çeşitliliği ve zenginliği üzerine kurulmuş bir çalışmadır.

Tipografi, okuyucuya tasarımda tipografi kullanımını, yüzlerce yazı karakteri arasından seçim yapmanın yollarını, önemli tipografik uygulamaların açıklamalarını şemalaştırılmış imge ve teknik bilgiyle bir arada vermektedir. Yazının yaratıcı kullanımı, yazıya bakmak, yazı sınıflandırması, yazıyı belirlemek, yazı üretimi, yazının gerçekleştirilmesi ve uygulamada yazı başlıkları altında ele alınmıştır.

Bu kitap, hem görsel sanat dallarında eğitim gören öğrenciler hem de profesyonel tasarımcılar için, tipografi ve onun yaratıcı kullanımıyla ilgili kapsamlı bir rehber olarak hazırlanmıştır. Özellikle grafik tasarım eğitiminin ilerleyen aşamalarında faydalı olacağı düşünülen kitapta yazının yaratacağı tutku kadar tipografinin etkilendiği sanatsal, politik veya felsefi akımlar ya da tipografi sayesinde bir kişinin ya da kurumun kişiliğinin nasıl ifade edileceği güncel örnekler üzerinden anlatılmaktadır.

İçindekiler;

Yazıya Bakmak, Yazı Sınıflandırması, Yazıyı Dizmek, Yazı Oluşturma, Yazının Gerçekleştirilmesi, Uygulamada Yazı

Öne çıkan başlıklar;

Yazı nerede kullanılır?, yazı karakterleri ve fontlar, yazı karakteri stili, yazı anatomisi, rakamlar, gömülü ve yükseltilmiş ilk harfler, özel karakterler, ligatürler, noktalama, alfabetik olmayan yazı karakterleri,

Latince olmayan yazı karakterleri, satır aralığı, iki harf arası boşluk, font üretimi, el çizimi yazı, harf biçimi oluşturma, baskı sonlandırma, kabartma ve çökertme, yaldız, vernik, yazı ve imgeleri birleştirmek

Katkıda bulunanlar;

3 Deep Design, Aufuldish + Warinner, Faydherbe/ De Vringer, Form Design, Frost Design, Intro, KesselsKramer, Made Thought, NB: Studio, North, Pentagram, Research Studios, Sagmeister Inc.,

SEA Design, Spin, Still Waters Run Deep, Studio Myerscough, The Kitchen, Thirteen, Webb & Webb

Why Not Associates


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 184
En / Boy : 16 / 23
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 7.2014
₺140,00

Tasarım İlkeleri, fotoğrafa fazlasıyla doymuş bir çağda, tasarım bilincinin fotoğraflarınıza nasıl yeni bir boyut kazandırabileceğini gösteriyor. Çizgi, şekil, renk, alan, doku ve ışığın kullanımı gibi, karakteristik olarak tasarımla ilişkilendirilen bir dizi ilke konusunda rehberlik ediyor; bunların fotoğrafçılığa nasıl
uygulanabileceğini gösteriyor.

Tasarım İlkeleri, okurları, tarzları ve türleri ne olursa olsun fotoğrafçılıklarına dinamizm ve etki katabilecek, üzerine düşünülmüş bir yaklaşımla tanıştırıyor.

İçindekiler;

Temel tasarım kuramı, Tasarım öğeleri, İlk tasarım ilkeleri, Derinlik ve ölçek, Hareket ve akış, Vurgu ve duygu, Hepsini bir araya getirmek

Öne çıkan başlıklar;

Temel tasarım kuramı, Alanın kullanımı, Konumsal kararlar, Tasarım öğeleri, Çizgi, Şekil veya form, Alan, Doku, Işık, Renk, Desen, Ritim, Kontrast, Ölçek ve oran, Soyutlama, Hareket ve akış, Sınırlandırma, Vurgu ve his, Kavramsal zıtlık, Uyuşmazlık, Atmosfer ve his

Katkıda bulunan fotoğrafçılar;

Aleksandr Rodchenko, Angus Fraser, Angus McBean, Ansen Seale, Constantine Manos, Ernst Haas, Henri Cartier-Bresson, Libby Double-King, Martine Franck, Naoya Hatakeyama, Olivia Parker, Pascal Renoux, Steve Hart


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 192
En / Boy : 23 / 16
Kağıt Cinsi : Kuşe
Basım Tarihi : 4.2016
₺140,00

Format, geleneksel kitap formatlarından dergilere, afişlere ve gelişmekte olan yeni medya teknolojilerine kadar, bugün tasarımcıların ulaşabileceği çeşitli formatları inceliyor. Format, tasarım pratiğinde çok önemlidir, çünkü kullanıcıyla iletişim kurmanın fiziksel noktası olduğu için tasarımın başarılı basılmasını, dijital bilginin algılanış şeklini etkiler.

Bu kitapta, yazarlar Gavin Ambrose ve Paul Harris formatı ve sunum alanını yaratıcı bir bakış açısıyla belirlemenin ne kadar dramatik sonuçlar yaratabileceğini gözler önüne seriyorlar. Çağdaş tasarım pratiğinden, okura yardımcı olacak uluslararası incelemeler ve zengin görsellere sahip kitap, tasarım ve görsel iletişimde sık sık yetersiz kullanılan format için bir rehber niteliği taşıyor.


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 208
En / Boy : 16 / 23
Kağıt Cinsi : Kuşe
Basım Tarihi : 4.2016
₺140,00

Tasarım için Araştırma, farklı araştırma tiplerini anlamanıza yardım edecek ve bunları nasıl ve ne zaman uygulamanız gerektiği konusunda bir fikir verecektir. Kitabın en önemli kısımlarından biri, araştırma bulgularınızı, izleyici kitlenizin ilgisini çekecek kadar, hedeflenmiş ve yenilikçi çözümlere nasıl dönüştüreceğinize değinmesidir.

“Her araştırmanın ihtiyacını karşılamak için arama motoruna başvurulmaya başlayan bir dünyada, bu kitap sizlere yaratıcı tasarımın kapılarını açıyor ve hiçbir algoritmanın yapamayacağı kadar çok çeşitli araştırma tekniği, fırsatı, yöntemi ve önerisi sunuyor. Bilgisayarın tuşlarına basmanıza gerek yok, şanslı hissetmenize gerek yok. Sadece bu kitabı okuyun.”
­

- Barrie Tullett, The Lincoln School of Art & Design


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 200
En / Boy : 23 / 16
Kağıt Cinsi : Kuşe
Basım Tarihi : 3.2015
₺180,00

Literatür Grafik Tasarım Temelleri Dizisi’nin dokuzuncu kitabı olan Izgaralar, grafik tasarım tarihinde yer alan en önemli konulardan birinin, çağdaş uygulamalarda hangi yöntemlerle kullanıldığını anlatıyor.

Kitap, ızgaraları bir sınırlama olarak değil, yaratıcılığa uzanan bir yol olarak ele alıyor. Bölümler, kullanma talimatı listelerinden çok, tasarım problemleri olarak karşınıza çıkacak sorunlarla baş etme yollarını gösteren, birer rehber şeklinde kaleme alınmış.

Izgaralar kitabında ızgaraların çeşitleri, düzenlenişleri, biçim ve işlevi, sayfa anatomisi, ölçümler, oran, hiyerarşi, yazı, imgeler, sütunlar, görünür ızgaralar, ölçek, eksen ve çevrimiçi ızgaralar gibi anahtar noktalar açıklanıyor. Kitap, tasarım dünyasının en önemli isimlerinden Armin Hofmann, Josef Müller-Brockmann ve Jan Tschichold’un dahil olduğu, başarılı isimlerin öğrenme ilkelerini içeren alıştırmalar; sektörden röportajlar, sözlük ve çok sayıda çağdaş grafik tasarım örneğini inceliyor.

Tasarım problemlerinin bu şekilde çözümü, yaratıcılığın ve güçlü ifadelerin önünü açacak ipuçları içeriyor. Izgaralar, grafik tasarım ve grafik tasarımı doğrudan kullanan matbaacılık, moda tasarımı gibi bölümlerde okuyan öğrenciler için olduğu kadar baskı uygulamalarını kullanan her sektördeki profesyonelin de yararlanabileceği, çok faydalı, hem kuramsal hem de uygulamaya yönelik bir kaynak: Müthiş!

İçindekiler;
Izgara ihtiyacı, Izgara temelleri, Izgara türleri, Izgara öğeleri, Izgara kullanımı, Çevrimiçi ızgaralar


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 208
En / Boy : 16 / 23
Kağıt Cinsi : Kuşe
Basım Tarihi : 12.2014
₺140,00

 




Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 184
En / Boy : 16 / 23
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 6.2014
₺140,00

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 184
En / Boy : 20 / 23
Kağıt Cinsi : Kuşe
Basım Tarihi : 8.2013
₺180,00

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 199
En / Boy : 16 / 23
Kağıt Cinsi : Kuşe
Basım Tarihi : 7.2013
₺140,00

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 175
En / Boy : 16 / 23
Kağıt Cinsi : Kuşe
Basım Tarihi : 7.2013
₺140,00
Literatür Grafik Tasarım Temelleri Dizisi’nin yedinci kitabı olan Renk, Grafik Tasarım dalındaki temel başlıklarla ilgili kuramlara ve uygulamalara yönelik bir keşif sunuyor. Renk, grafik tasarımda renk kullanımı üzerine bir rehberdir. Renk, düşünceleri ve duyguları tasarımın başka hiçbir öğesinin yapamadığı şekilde temsil eder. Kitap, renklerin ne anlama geldiğini, özünü ve kültürel bağlamını derinlemesine inceler. Bu aşamadan sonra da tasarımda amaçlanan etkiyi elde etmek için, rengin nasıl kontrol altında tutulabileceğini anlatır. İçinde kullanılan mürekkep çeşitliliğiyle kendi başına grafik tasarımda renk kullanımına örnek oluşturan kitapta pantone, metalik ve floresan mürekkepli görseller, rengin kâğıt üzerindeki etkilerini birebir sunmaktadır. Kâğıtlar çok çeşitli renklerde mevcuttur ve bu çeşitlilik tasarımcıya pek çok farklı türü birleştirmek için yaratıcı potansiyel sağlar. Rengin bu özelliği kitapta kullanılan üç farklı kâğıt stokuyla okuyucuya sunulmuştur. Rengin temel ilkeleri, ışığın nasıl kontrol edildiği, renk bileşimleri ve armonileri kitabın üzerine kurulduğu ilkelerdir. Kitap, Grafik Tasarım, Tipografi ve görsel sanatlar alanlarında eğitim alan öğrenciler için düşünülerek hazırlanmıştır yine de modern tasarımda kullanılan ilkelere yönelik temel bilgi edinmek isteyen herkesin faydalanabileceği bir kaynaktır. Öne Çıkan Başlıklar; Renk Kodları, Renkleri Betimlemek, Renkçarkı Seçimi, Renk Bileşimleri, Renk Sistemleri, Özel-Üretim Renkleri, Floresanlar, Metalikler, Renk Planlaması, Renk Detaylandırması, Renk Katmanları, Tonlar, Üst Üste Baskı, Görselleri Renklendirmek, Renk Manipülasyonu, Degrade, Alt Renk Eklenmesi, Renk Kodlaması, Uyarı Olarak Renk, Rengin Etkisi, Bir Kimlik Yaratmak Katkıda Bulunanlar; 3 Deep Design, Aboud Sodano, Aufuldish + Warinner, Bis / Browns, Bruce Mau Design, Cartlidge Levene, Experimental Jetset, Faydherbe / De Vringer, Form Design, Frost Design, Gavin Ambrose, Hjalti Karlsson, Intro / Iris Associates, KesselsKramer, Lobo / Matt Lumby, NB: Studio / North, Research Studios, Rose Design / Roundel, Sagmeister Inc., SEA Design, Segura Inc., Solar Initiative, Spin / Still Waters Run Deep, Struktur Design, Design, Studio AS / Studio KA, Studio Myerscough / Summa, Wladimir Marnich İçindekiler; Temel Konular, Renk Sistemleri, Rengi Kullanmak, Teknikler, Renk Sembolizmi, Uygulamada Renk
Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 175
En / Boy : 16 / 23
Kağıt Cinsi : Kuşe
Basım Tarihi : 6.2013
₺140,00

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 207
En / Boy : 16 / 23
Kağıt Cinsi : Kuşe
Basım Tarihi : 6.2013
₺140,00

Modelleme ve Animasyon Yapmak İçin En Yaygın Kullanılan Programı Bu Setle Kolayca Öğrenin!

Yıllardır Türkiye’de bilgisayar ve bilişim yayıncılığının önde gelen kuruluşu olan Pusula Yayıncılık, yine bir ilke imza atıyor: Pusula Akademi Görsel Eğitim dizisi, DVD Book adı verilen yeni bir kategoride, en karmaşık yazılımları profesyonel şekilde hazırlanmış videolarla kullanıcılara sunuyor. Böylelikle 1000 sayfalık basılı kitaplara ya da eğitim kuruluşlarına verilen astronomik ücretlere gerek kalmayacak! DVD’nizi bilgisayarınıza takın ve istediğiniz dersten başlayarak 3D Studio Max’i öğrenmeye başlayın. Görsel eğitim setlerinin basılı kılavuzlarında da DVD’de ele alınan yazılımlar hakkında ayrıntılı bilgi, kullanım kılavuzu ve DVD’nin ayrıntılı içeriği yer alıyor...
Pusula Akademi Görsel Eğitim dizisinin dördüncüsü olan 3D Studio Max’i, tüm yönleriyle öğrenip kullanmak isteyen herkes için hazırlanan bu DVD ile, iki ve üç boyutlu modellemeler yapabilecek, kendi animasyonlarınızı hazırlayabileceksiniz.
3D Studio Max, 3 boyutlu yazılımlar ve video eğitiminde uzmanlığıyla tanınan Haluk Tatar tarafından hazırlandı. DVD’de konularına göre kategorilendirilmiş, kolay konulardan zorlarına doğru sıralanmış tam 186 video bulunuyor.

• 3D Studio Max’e Giriş • Dosyalar ile Çalışma • Nesneler ile Çalışma • Modelleme ve Düzenleme Komutları • Modelleme Teknikleri • Object-Space Düzenleme Komutları • Modelleme Teknikleri • Malzeme ve Haritalama • Temel Katılar • Birleşik Nesneler • Gelişmiş Katılar • Space Warp • Ram Player • Malzeme Düzenleyici • İki Boyutlu Modelleme • Işıklandırma • Kameralar • Animasyon • Kaplama • Special F/X • Uygulamalar

Haluk Tatar
1977 yılında Elazığ’da doğdu. Yıldız Teknik Üniversitesi Makine Mühendisliği bölümünde lisans eğitimini tamamladıktan sonra İstanbul Teknik Üniversitesi Makine Mühendisliği bölümünde yüksek lisans yaptı. 13 seneyi aşan SolidWorks tecrübesine sahip olan Haluk Tatar, 2006 yılında kurmuş olduğu Natron Yazılım ve Danışmanlık firmasında genel müdürlük görevini sürdürmektedir. CAD-CAM-CAE konularındaki ileri seviye eğitimi, tecrübesi, bilgileri ve uzman kadrosuyla CAD-CAM-CAE-Tasarım-Mühendislik ve Eğitim konularında hizmet vermektedir.

SolidWorks Uzmanı Olmak Bu Görsel Eğitim Seti ile Çok Kolay!

Yıllardır Türkiye’de bilgisayar ve bilişim yayıncılığının önde gelen kuruluşu olan Pusula Yayıncılık, yine bir ilke imza atıyor: Pusula Akademi Görsel Eğitim dizisi, DVD Book adı verilen yeni bir kategoride, en karmaşık yazılımları profesyonel şekilde hazırlanmış videolarla kullanıcılara sunuyor. Böylelikle 1000 sayfalık basılı kitaplara ya da eğitim kuruluşlarına verilen astronomik ücretlere gerek kalmayacak! DVD’nizi bilgisayarınıza takın ve istediğiniz dersten başlayarak SolidWorks’ün ileri konularını ve detaylarını öğrenmeye başlayın. Görsel eğitim setlerinin basılı kılavuzlarında da DVD’de ele alınan yazılımlar hakkında ayrıntılı bilgi, kullanım kılavuzu ve DVD’nin ayrıntılı içeriği yer alıyor...
Pusula Akademi Görsel Eğitim dizisinin ilk ürünü olan Solidworks’ün, ileri seviye kullanıcı olmak isteyenler için hazırladığı SolidWorks 2 ile SolidWorks’e tam anlamıyla hakim olacak ve bu programı tüm ayrıntıları ile öğrenip kullanabileceksiniz. Dünya çapında bir popülerliğe kavuşan SolidWorks, mühen­dislerin, tasarımcıların ve diğer teknoloji uzmanlarının 3 boyutun avantajlarından daha çok faydalanmasını sağlıyor.
Solidworks, 3 boyutlu yazılımlar ve video eğitiminde uzmanlığıyla tanınan Haluk Tatar tarafından hazırlandı. DVD’de konularına göre kategorilendirilmiş, kolay konulardan zorlarına doğru sıralanmış tam 223 video bulunuyor.

• Esnetme • Katılama • Spline • Alt Montaj • Mekanik Montaj • Montaj İlişkileri • Hata Giderme • Teknik Resim • Optimizasyon • Gelişmiş Özellikler • Tasarım ve Uygulamalar • Referanslar • İleri Katı Modelleme • İleri Yüzey •İleri Montaj • İleri Teknik Resim • Simulationxpress • Dome Uygulama • Hacim Hesaplama •

Haluk Tatar
1977 yılında Elazığ’da doğdu. Yıldız Teknik Üniversitesi Makine Mühendisliği bölümünde lisans eğitimini tamamladıktan sonra İstanbul Teknik Üniversitesi Makine Mühendisliği bölümünde yüksek lisans yaptı. 13 seneyi aşan SolidWorks tecrübesine sahip olan Haluk Tatar, 2006 yılında kurmuş olduğu Natron Yazılım ve Danışmanlık firmasında genel müdürlük görevini sürdürmektedir. CAD-CAM-CAE konularındaki ileri seviye eğitimi, tecrübesi, bilgileri ve uzman kadrosuyla CAD-CAM-CAE-Tasarım-Mühendislik ve Eğitim konularında hizmet vermektedir.


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : Isparta
Sayfa Sayısı : 36
En / Boy : 15 / 23
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 5.2014
₺43,20

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 31
En / Boy : 17,5 / 24,5
Kağıt Cinsi : Kuşe
Basım Tarihi : .
₺43,20

Erişilirlik (accessibility) bir uygulamanın içeriğinin ve vermiş olduğu hizmetin "herkes" tarafından eksiksiz ulaşılabilir olmasıdır. Kolayca algılanabilir, değerlendirilebilir ve kullaınılabilir olması, duruma, ihtiyaçlara ve tercihlere cevap verebilecek esneklikte olması demektir. Öncelikle engelliler, daha sonra bütün kullanıcılar açısından erişilirlik özelliğine sahip web sayfaları ve uygulamalar tasarlamak büyük önem taşımaktadır. Numan Pekgöz’ün kaleminden Web’de Erişilirlik, XTML ve CSS web profesyonellerini ve internet konusunda ufkunu genişletmek isteyen her düzeyden kullanıcıya hitap ediyor. Erişilirlik konusunu açıklarken, temele bir site örneğini koyarak uygulama kısmını da gösteriyor. İnternet altyapısına dair temel bilgilerin bulunduğu kitap web tasarım, internet ve bilgisayar teknolojilerinin geleceği hakkında fikir edinmek isteyenler için de iyi bir kaynak. Erişilirlik nedir? Web standartları ve internet’in geleceği. Erişilir bir web sitesi uygulaması: Plan, tasarım, geliştirme ve test XHTML ile erişilirlik sağlanması. CSS’nin erişilirlik açısından katkısı. Tasarımcılar ve programcılar için ufuk açıcı ek metinlermel ofis yardımcıları, çoklu ortam araçları, eğlence ve oyunlar, ağ uygulamaları, internet tarayıcı ve mail istemcisi gibi yardımcı uygulamalar ofis ve ev kullanıcılarının hayatını kolaylaştıracak. Derinliklerine inildiğinde ise Windows Vista, uzmanların da işini görecek yeteneklere sahip.


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 115
En / Boy : 16,5 / 24
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 10.2006
₺18,00
Web uygulamaları, CD-ROM’lar, PDA ya da cep telefonu uygulamaları geliştiren biriyseniz, Flash MX 2004 sizin için vazgeçilmez bir araç. Bir resim ve ses editörünü, bir animasyon makinesini ve bir script motorunu bir araya getirin: işte size Flash MX 2004’ün en özlü tanımı. Yeni versiyonunda ActionScript 2.0 ile bütünleşen Flash, artık eskisinden çok daha kapsamlı bir araç niteliğinde. Bu aracı etkili kullanabilmek için de 2.0 versiyonuyla birlikte nesne yönelimli programlamayı da destekleyen ActionScript’i de incelikleriyle bilmek gerekir. Savaş Tekin tarafından kaleme alınan Flash MX 2004, ilk günden bu yana oldukça uzun bir yol kat eden Flash’ın en yeni sürümünü detaylı olarak inceliyor ve Flash’ın gücünün temelini oluşturan ActionScript 2.0 dilini tüm yönleriyle ele alıyor. Savaş Tekin’in daha önce çıkan üç kitabı: Flash 5 Action Script, Flash MX Uygulamalar, Flash ve Yardımcı Programlar. Bu en yeni kitabının konu başlıkları ise şöyle: Web tasarım ile uğraşan, Flash tecrübesini geliştirmek ve yeni versiyona taşımak isteyen herkes, bu kitabı mutlaka edinmeli.
Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 719
En / Boy : 16,5 / 24
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 2.2006
₺43,20

Bu kitap, Unreal Engine 4 oyun motorunu kullanmaya başlayacak olan geliştiricilere yönelik bir yol gösterici kılavuz olarak hazırlanmıştır. Kitap boyunca Unreal Engine 4’ün başlangıç seviyesinden ileri seviye uygulamalara doğru bir anlatım izlenmiştir. Bu nedenle ister ilk oyun motoru deneyimi olacak geliştiriciler, isterse de farklı bir oyun motorundan Unreal Engine 4’e geçiş yapmak isteyen geliştiriciler kitabı kolaylıkla takip edebilirler.

Kitap içeriğinde anlatılan tüm konular, projeler de uygulanmış ve nasıl kullanıldıkları gösterilmiştir. Kitap ile birlikte gelen örnek projeler, bu uygulamaların her detayına erişme imkanını okuyucularımıza sunmaktadır.

  • Oyun Motoru Kavramı
  • Unreal Engine 4 Editörü ve Kullanım İpuçları
  • Bsp Geometrileri
  • Paint Aracı
  • Landscape Aracı
  • Foliage Aracı
  • Content Browser Kullanımı
  • Texture’lar
  • Material’lar
  • Shader’lar
  • Mesh’ler
  • Particle Kullanımı
  • Işıklandırma
  • Blueprints ve Görsel Programlama
  • Matinee Aracı
  • Level Streaming
  • Programlama
  • Örnek Proje Oluşturma
  • Proje Çıktısı Oluşturma

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 264
En / Boy : 15 / 21
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 1.2017
₺36,90

Animasyon ve kreatif komposizyon oluşturma alanında bir sektör standardı haline gelmiş olan After Effects programını kullanarak film, TV, video ve web için profesyonel düzeyde hareketli grafikler ve görsel efektler hazırlayıp sunabilirsiniz. Vektörel olarak hazırlamış olduğunuz tasarımlara animasyon yoluyla hayat kazandırarak hareketli grafikler haline getirebilir, zengin efekt kütüphanesi ile materyallerinizi ve 3D modellerinizi harmanlayarak görsel efektler oluşturabilirsiniz.

Tüm hayal gücünüzü After Effects ile ifade edin!

Kitap içerisinde yer alan konu bazı konu başlıkları;

• Program Hakkında

•Bağlantılı Programlar

•Temel Animasyon Prensipleri

•Timeline

•Frame, Keyframe, Saniye Kavramları

•Timeline ve Toolbar Kısayolları

•Katmanlarla çalışmak

•Animasyona giriş

•Maskeleme

•Maskeleme Araçları

•Çeşitli Maskeleme Yöntemleri

•Efekt ve Plug-in kullanımı

•Yazı Animasyonları

•Video Editleme ve Ayarlamalar

•Video Renk ayarlamaları

•Kameralar ve kullanımı

•Işıklar ve Kullanımı

•Rotobrush ve Green Screen

•İvme İşlemleri

•Motion Track Özelliği

•Fırçalar ve Kullanımı

•Fırça Animasyonları

•Doku Taşıma

•Cineware – Cinema 4D Entegrasyonu

•3D Logo Animasyonu İntro Yapımı

•Lens Çizimi Logo Animasyonu

•Refine Edge Tool ile Rotoskop Tekniği

•Animasyonlu Görsel Galeri Tasarımı

•Element 3D Plug-ini ve 3D Yazı Animasyonu

•Yenilenen 3D Camera Tracker

•Tipografik Animasyon

•Animasyonlarda Ses Kullanmak

•Render (Dışarıya Aktarma) Yöntemleri

•Hareketli Grafik Tasarımı Nedir?

•Sinema Tarihinde Hareketli Grafik Tasarımı


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 278
En / Boy : 15 / 21
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 3.2017
₺36,90

12 Saatlik DVD Eğitim Seti ile Eşsiz bir kaynak! Katı Modelleme ve Mimari Uygulama Geliştirmeyi Bu Set ile Öğrenin! Bu eğitim kaynağında, 3D Studio Max programının kullanımını temel düzeyde işledikten sonra uygulamalar ile edinilen program kullanımı bilgileri ve modelleme teknikleri uygulamalı olarak gösterilmiştir. Modelleme aşamaları anlatılan iç mekan ve dış mekan uygulamalarında bulunan objelerin modelleme ve yerleştirme işlemlerinden sonra, bu objelerin kaplama işlemleri ve gündüz/gece ışıklandırmaları teknikleri anlatılmıştır. 3 boyutlu tasarım programlarını kullanmaya alışık olan ya da hiç bir tasarım programı ile çalışmamış olan, kısacası yediden yetmişe herkesin anlayabileceği şekilde hazırlanan eğitim seti ile konu hakkında tecrübe sahibi olsun ya da olmasın herkes katı modelleme sürecini rahat bir şekilde öğrenebilecek ve mimari uygulamalar geliştirebilecektir. Kitap ve videolarda anlatılan uygulama çalışmalarını tamamlayarak, temel düzeyde katı modelleme becerisine sahip olmakla birlikte, mimari modelleme ve render bilgi ve becerisine sahip olacaksınız. Ayrıca kitap ile birlikte verilen DVD içerisinde 12 saatlik görsel eğitim setine ve kitapta anlatılan uygulamalara ait kaynak kodlarla materyallere sahip olacaksınız. Kitapta yer alan başlıca konu başlıkları şunlardır: 3D Studio Max’e Genel Bakış 3D Studio Max Arayüzünü Tanıma Viewport’lar ile Çalışma Max Ayarları ve Arayüz Düzenleme Objelerle Çalışma Primitive Obje Oluşturma ve Düzenleme Obje Kontrolleri ve Hizalama İşlemleri Objelerin Kopyalanması ve Dizi İşlemleri Objelerin Bağlantıları ve Gruplandırılması Shematic View ile Çalışma Modelleme Teknikleri Spline ve Şekil Kontrolleri Poligon, Edge ve Vertex Kontrolleri Modifier Menüsü ve Modifier Kullanımı Compound Objeler ile Çalışma Patches ve Nurbs ile Modelleme Teknikleri Poligonal Modelleme Teknikleri Materyal Türleri ve Kaplama Teknikleri


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 272
En / Boy : 15 / 21
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 3.2017
₺41,00

Dünya üzerinde milyonlarca internet kullanıcısı bulunmakta ve bu sayı her geçen gün artmaktadır. İnternet kullanıcılarının sayısı bu şekilde artarken, ağdaki bilgilerin niteliği ve sunum şekli de sürekli gelişme kaydetme zorunluluğu taşımaktadır. Bu bağlamda web sitelerinin kapsamı her geçen gün artmaya devam ediyor. Her geçen gün web sitelerine yeni teknolojiler ekleniyor, siteler gelişiyor, büyüyor ve genişliyor. Bu şekilde aktif bir yapının içerisinde yer almanın en temel şartı, gelişmelere açık olma ve kendini sürekli yenileme ile mümkün olmaktadır.

Birçok web teknolojisinin gelişim kaydetmesi, bu sektörde hizmet veren birçok uygulamanın kendini yenilemesine neden oldu. Yenilikleri takip noktasında oldukça başarılı olan Adobe, değişik platformlarda geliştirdiği yazılımlarını günün şartlarına göre sürekli güncellemeye devam ediyor. Web Editörleri kulvarında öncü yazılımlardan olan Dreamweaver, CS6 sürümü ile günün teknolojisi diyebileceğimiz mobil teknolojiye uygun ürünler verme adına daha da güçlü bir hale getirildi. Dreamweaver kullanıcıları, HTML5 başta olmak üzere CSS3 ve JQuery gibi birçok yeni teknolojiyi web sayfalarına taşıyabilmenin mutluluğunu yaşarken, gelişen mobil teknolojiye uygun olarak web siteleri ve uygulama geliştirmenin de ayrıcalığını yaşayacaklar. Birçok yeni teknolojilerin yanı sıra Dreamweaver’ın eski sürümlerinde yer alan birçok özellik ise tasarımcının ihtiyaçlarını karşılayacak seviyede güncellendi, güçlendirildi.

Kitap içerisinde değineceğimiz yeni özelliklerin yanı sıra güncellenen özellikler üzerinde de ayrıntılı olarak durulmaktadır. Elinizdeki bu kaynak eseri kullanarak statik sayfaların yanı sıra dinamik sayfalar geliştirerek test edeceksiniz. Web sayfalarını CSS ile biçimlendirmenin ayrıcalığını yaşayacak, kod yazmanın zevkine varacak belki de ilk mobil uygulama deneyimini edineceksiniz.

Adobe uygulamalarının tümünde olduğu gibi Dreamweaver’da oldukça güncel ve dinamik bir yapıya sahiptir. Adobe Dreamweaver CS6 sürümü ile web sayfalarında birçok yeni teknolojinin kullanılmasına kapı açtı. CS6 sürümüyle, HTML5 başta olmak üzere CSS3 ve JQuery gibi birçok yeni teknolojiyi web sayfalarına taşıyabileceksiniz.

Bu kaynak eser, temel düzeyden başlayarak her düzeyde kullanıcıya hitap edecek seviyede hazırlandı. Kaynak bu eseri kullanarak Dreamweaver’ı tanıyacak, web sitesi oluşturarak, siteniz içerisinde statik ve dinamik sayfalar geliştireceksiniz. Sayfalarınızı temel web öğelerini kullanarak tasarlamanın yanı sıra, sayfa mizanpajını CSS ile yapmanın zevkini yaşayacaksınız. JavaScript gibi güncel teknolojileri sayfalarınıza taşıyacak, sorunsuz bir sayfa gösterimi için gelişmiş ortam sorgusu ve W3C doğrulaması ile sayfalarınızı yayına hazır hale getireceksiniz. Dreamweaver, PHP ve MySQL entegrasyonu ile dinamik web sayfaları geliştirecek, WordPress gibi hazır içerik yönetim sistemlerini, Dreamweaver ile düzenleyerek kendinize özgü bir uygulama haline getireceksiniz. Ayrıca JQuery Mobile araçlarını tanıyacak, belki de ilk mobil uygulamanızı Dreamweaver arabiriminde bu kaynak kitap yardımı ile oluşturacaksınız.

Kitapta yer alan başlıca konu başlıkları şunlardır:

• Dreamweaver CS6ile Gelen Yeni Özellikler
• Adobe Dreamweaver Arayüzüne Genel Bakış
• Web Sayfaları Oluşturma ve Dizayn Etme
• Sayfaya Görsel Öğeler Ekleme
• Bağlantılar Oluşturma ve Yönetme
• Tablolarla Çalışma
• Çerçevelerle Çalışma
• Kitaplık ve Şablonlarla Çalışma
• Div ve AP Etiketleri ile Çalışma
• Sayfayı CSS ile Biçimlendirme
• Sayfa Mizanpajını CSS ile Yapma
• Sayfalarda CSS3 Kullanma
• Farklı Ortamlar İçin Web Sayfaları Hazırlama
• Ortam Sorgusu Oluşturma
• HTML5 Sayfaları Oluşturma
• HTML5 Sayfasına Gömülü Videolar Oluşturma
• Formlar Tasarlama
• Dinamik Spry Nesneleri ile Çalışma
• JavaScript ile Etkileşim Oluşturma
• Sayfaları W3C Doğrulayıcısı ile Denetleme
• BrowserLab ile Test Etme
• Dinamik Sayfalar Tasarlama
• MySQL ile Veritabanı Oluşturma
• Sayfa İçerisine Dinamik Veriler Ekleme
• Kodlarla Çalışma
• PHP Kodları Yazma ve Test Etme
• Form Verilerini PHP ile İşleme
• Kayıt Giriş Formaları Oluşturma
• Şifreyle Giriş Yapılan Sayfalar Oluşturma
• WordPress Sitelerini Düzenleme
• JQuery Mobile ile Mobil Uygulamalar Geliştirme
• Android ve iOS Uygulamaları Geliştirme
• Akıcı Izgara Mizanpajı ile Mobil, Tablet ve Masaüstü Bilgisayarlar için Web Siteleri Tasarlama
• JQuery Mobile ve PhoneGAP Desteği ile Mobil Web Siteleri ve Uygulamalar Geliştirme
• CSS3 Geçişleri ile Canlı Sayfalar Geliştirme
• Web Fontları Tanımlama
• Çok Parçacıklı FTP Transferi ile Yüksek Hızda Veri Aktarma


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 566
En / Boy : 15 / 21
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 2.2018
₺44,28

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 282
En / Boy : 19,5 / 24
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 7.2012
₺44,28

Masaüstü Yayıncılığın mutfağında malzeme olarak metinler, grafikler, çeşitli görseller ve multimedya öğeleri yer alır. Bu malzemeleri pişirmek ve uygun bir biçimde sunmak ise profesyonellerin işidir. Adobe InDesign bu profesyonellerin başında gelir.

Gerek masaüstü yayıncılık gerekse dijital yayıncılık için oldukça kapsamlı ve güncel donanıma sahip olan InDesign, Creative Cloud ile daha geniş bir kullanıcı kitlesiyle buluşmayı hedefliyor. Bu kaynak eserde Adobe Indesign CC’yi keşfedecek zevkli ve kolay bir şekilde kullanmayı öğreneceksiniz.

Kitapta yer alan bazı konu başlıkları;

• Temel Kavramlar
• Grafik Formatları ve Genel Özellikleri
• EPUB ve Genel Özellikleri
• Creative Cloud’u Kullanma
• InDesign CC’de Neler Yeni?
• Adobe InDesign’in Genel Yapısı
• Yeni Bir Arabirim Yerleşimi Oluşturma
• Akıllı Kılavuzları Kullanma
• Güçlü Yakınlaştırmayla Gezinti Yapma
• Sayfalarla Çalışma
• Aynı Belgede Birden Fazla Sayfa Boyutu ile Çalışma
• Özel Sayfa Boyutları Tasarlama
• Çok Sayfalı Forma Oluşturma
• Mevcut Kalıp Sayfalarıyla Çalışma
• Sayfalara Kalıpları Uygulama
• Başka Bir Belgeden Kalıp Alma
• Sayfa Numaraları Oluşturma
• Belgeye Yazı Yazma
• Yol Etrafına Yazı Yazma
• Belgeye Dışarıdan Bir Metin Ekleme
• Metinleri Biçimlendirme
• Madde İşaretleri ve Numaralandırma İşlemleri
• Sütunları Bölen ya da Sütunlara Yayılan Paragraflar Kullanma
• Dengeli Sütunlar Kullanma
• Metin Değişikliklerini Takip Etme
• Özel Karakterler ve Metin Değişkenleri ile Çalışma
• Kayan Yazılar İçin Otomatik Sayfalar Oluşturma
• Akışkan Mizanpaj Oluşturma
• Akışkan Mizanpaj Kuralı Belirleme
• Paragraf Biçimlendirme
• Paragraf ve Karakter Stilleri ile Çalışma
• Yazım Denetimi Yapma
• Sayfalara Dipnot Ekleme
• Tablo Oluşturma
• Tablo Stilleri ile Çalışma
• Belgeye Resim Ekleme
• Meta Verisi İçeren Resimler İçin Canlı Yazılar Oluşturma
• Hızlı ve Kolay Dönüştürme İşlemleri Yapma
• Belgeye QR Kodu Ekleme
• Çerçeve Kenarlarını Canlı Biçimlendirme
• Vektörel Çizimler Yapma
• Kalem Aracı ile Çizimler Yapma
• Yolları Yönetme
• Kırpma Yolları İle Çalışma
• Nesnelere Efekt Verme
• Nesneleri Çizerken Izgaralara Bölme
• Otomatik Sığdırma
• Nesneleri Izgarada Çoğaltma
• Nesne Stilleri ile Çalışma
• Tablo Stilleri Oluşturma ve Tablolara Uygulama
• Renklerle Çalışma
• Adobe PDF'ye Dışa Aktarma
• Filmler ve Seslerle Çalışma
• Animasyonlar Tasarlama
• Slayt Gösterisi Oluşturma
• Sayfalar Arası Bağlantı Oluşturma
• Köprü Oluşturma
• Sayfalara Geçiş Efekti Uygulama
• Flash İçin Etkileşimli Web Belgeleri Oluşturma
• Dinamik PDF’ler Oluşturma
• Dijital Yayınlar İçin Alternatif Mizanpaj Oluşturma
• Dijital Yayınlar Oluşturma
• Dijital Yayınları Mobil Uygulama Olarak Yayınlama
• Gelişmiş Yazdırma İşlemleri
• Arka Planda PDF’ye İhraç Etme
• Gelişmiş Dosya Dışa Aktarması Yapma
• Dosyaları Paketleme


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 488
En / Boy : 15 / 21
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 4.2016
₺64,80

Bu çalışma beş bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde sayfa tasarımı ile ilgili bilgiler, İkinci Bölüm’de yazıya ait bilgiler; harf, font, okunabilirlik ve okunaklılık vb. Üçüncü Bölüm’de renk bilgisi ve tasarım içinde renk kullanımı, Dördüncü Bölüm’de haber fotoğrafı ve sayfa tasarımı içindeki yeri, son bölümde de gazete tasarımı ile ilgili yapılan araştırmanın bulguları yer almaktadır.


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 103
En / Boy : 16 / 24
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 4.2012
₺20,00

İçindekiler:

Tasarım Kavramı

Ürün Kavramı

Marka Kavramı

Farklılaşma ve tasarım


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : Ankara
Sayfa Sayısı : 156
En / Boy : 15 / 21
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 8.2014
₺58,50

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : Ankara
Sayfa Sayısı : 354
En / Boy : 19,5 / 27,5
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 2.2004
₺67,50

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 217
En / Boy : 13,5 / 20
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : .
₺73,80

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : Ankara
Sayfa Sayısı : 340
En / Boy : 19,5 / 27,5
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : .2003
₺52,20

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : Ankara
Sayfa Sayısı : 525
En / Boy : 19,5 / 24
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 8.2008
₺84,60
Tükendi

Bu kitap, Photoshop programının sade ve anlaşılır bir dille anlatılınca, aslında ne kadar kolay öğrenilebileceğini ispatlamak için kaleme alınmıştır. Photoshop’u 20 yıllık tecrübeden öğrenin! Grafik tasarım programlarının önde gelen eğitmenlerinden Nermin Karahan yirmi yıllık deneyimini bizimle paylaşıyor. Son derece yalın ve anlaşılır bir dil kullanarak, görsel örneklerle zenginleştirerek, araya sık sık notlar ve işin püf noktalarını ekleyerek oluşturduğu bu kitapla siz de kolayca Photoshop öğrenebileceksiniz.


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 208
En / Boy : 15 / 21
Kağıt Cinsi : Kuşe
Basım Tarihi : 7.2018
₺0,00
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : Ankara
Sayfa Sayısı : 851
En / Boy : 16 / 24
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 1.2007
₺0,00
Tükendi

Bilgisayarı olan herkes üç boyutlu tasarım yapabilir!

CAD yazılımları, genellikle çok karmaşık, güç kullanılan, zor öğrenilen ve çok çok pahalı yazılımlardır. Özellikle mimarlara, mühendislere, film yapımcılarına yönelik olarak hazırlanan Google SketchUp ise CAD yazılımı dendiğinde her bakımdan bir istisna teşkil ediyor: SketchUp ücretsiz, son derece kolay, çabuk öğrenilen, küçük boyutlu bir yazılım… Hem sistem kaynaklarını verimli kullanması hem de kolay kullanımı sebebiyle son derece popüler olan SketchUp ayrıca kullanıcılara başkalarının yaptıkları ve açık kullanıma sundukları tasarımlardan yararlanma imkanı da sağlıyor…

Hem bilişim kitapları yazma konusunda hem de bilgisayar destekli tasarım konusunda uzman olan Ahmet Turan Köksal, SketchUp hakkındaki bu ilk ve tek kaynağı yazarken eğitmenlik tecrübesini kullandı. Çeşitli üniversitelerin mimarlık, iç mimarlık, endüstri tasarımı gibi bölümlerindeki öğrencilerin sık sık yaptığı yanlışları, sık sorduğu soruları ele aldı. Sınıfta ders anlatıyormuşcasına, okurla diyalog kurarak en teknik konuları bile kolayca aktaran yazar, konuları aktarırken yorumlarını eklemeyi, önemli ipuçları vermeyi ihmal etmiyor; programın arayüzünde ilk bakışta anlaşılamayacak olan şeyleri, neyin çok önemli olup neyin pek kullanılmadığını her ayrıntıda vurguluyor.

  • Çizim ve 3B Modelleme
  • Seçme ve Gruplama
  • Transformasyon ve Kopyalama
  • Bakış Halleri ve Çizim Yardımcıları
  • Yazı (Text) 
  • Bileşen (Component)
  • Kesişim ve Beni İzle ile Modelleme
  • Malzeme
  • Dışarıyla Veri Alışverişi
  • Sandbox
  • Sahne, Kamera ve Animasyon
  • Ayarlar 
  • Ruby ve Photomatch

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 352
En / Boy : 16,5 / 24
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 5.2018
₺35,10
Tükendi

Setin İçindeki Kitaplar;

1) 3D Studio Max İle Karakter Modelleme

2) Cinema 4D

3) 3D Studio Max İle İç Ve Dış Mekan Modelleme

4) 3D Studio Max 2017


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 1480
En / Boy : 14 / 21
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : .2017
₺100,98
Tükendi

Son yıllarda, animasyonun, canlandırma, eğlence, canlı aksiyon filmleri, özel efektler ve tıbbi araştırmalar gibi pek çok alanda kullanımıyla ilgili bir artış söz konusudur. Animasyon, hafif eğlencenin sınırlarının ötesine yayıldığı için, animatörler ve animasyon öğrencileri yalnızca bilgisayar animasyonundaki en son teknikleri değil aynı zamanda kullanılmaya devam eden dijital olmayan teknolojilere de yanıt vermelidir.

Animasyonun Kutsal Kitabı, makul olan her animasyon sürecini ve tekniğini, geçmişteki ve günümüzdeki seçkin ve modern animatörlerin çalışma örnekleriyle açıklamakta ve incelemektedir. 750renkli görüntüyle örneklendirilen bu kitapta, aynı zamanda öğrencilerin okumakta oldukları bilgileri uygulayabilecekleri tekniklerin gösterildiği uygulama çalışmaları da yer almaktadır. Buna ek olarak öğrenciler, yapım öncesi kavramlar ve senaryolardan ilk gösterim ve bitmiş animasyonun dağıtımına dek canlandırma filmin her aşamasıyla karşılaşmaktadırlar.

Maureen Furniss, Animation Journal kurucu yayıncısı ve editörüdür. On yıldan daha uzun bir süredir animasyon dersleri vermekte ve şimdilerde Valencia’daki California Institute of Arts’da Film ve Video Bölümü’nde görev yapmaktadır. Aynı zamanda Art in Motion: Animation Aesthetics (1998) adlı kitabın yazarıdır.


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İzmir
Sayfa Sayısı : 340
En / Boy : 22 / 29
Kağıt Cinsi : Kuşe
Basım Tarihi : 10.2017
₺202,50
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 417
En / Boy : 18 / 26
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 8.2011
₺0,00
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : Trabzon
Sayfa Sayısı : 401
En / Boy : 19,5 / 26
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 1.2012
₺0,00
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 388
En / Boy : 13,5 / 20
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : .
₺0,00
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 402
En / Boy : 16,5 / 23,5
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 3.2013
₺31,50
Tükendi

Revit Architecture, öncelikle mimarlara yönelik hazırlanmış bir mimari uygulama yazılımıdır. Ancak mimarlık dışında inşaat sektörünün diğer kollarına da rahatlıkla hizmet verecek özelliklere sahiptir. Revit’in hizmet alanını kısaca görelim:

  • Mimarlar
  • İç mimarlar
  • Peyzaj mimarları
  • İnşaat mühendisleri
  • Mekân (iç/dış) modellemenin kullanıldığı diğer tüm sektörler

Revit Architecture bir mimari tasarımın başlıca şu aşamalarını gerçekleştirir:

  • Kütle etüdü
  • Mimari tasarım
  • Taşıyıcı sistem çizimi
  • Detay çizimi
  • Peyzaj tasarımı
  • Metraj
  • Temel Proje yönetimi
  • 2 boyutlu sunum (proje)
  • 3 boyutlu sunum
  • Enerji analizi ve simülasyonlar

Ana başlıklarıyla değindiğimiz bu aşamaların her biri farklı alt aşamalara sahiptir. Revit’in en büyük özelliği, sözü edilen veya edilmeyen bu aşamaların birbirleriyle parametrik olarak ilişkilendirilmiş olmasıdır. Herhangi bir aşamada yapılan bir değişiklik, o anda diğer aşamalara da yansır. Örneğin kat planlarından birinde yapılan bir değişiklik, bütün cephe, kesit, perspektif hatta mahal listesi ve metrajlara kadar yansır ve sunum paftaları dâhil tümü güncellenir. Duvarlar Doğramalar Döşemeler / Asma Tavanlar Çatılar Merdivenler Giydirme Cepheler Taşıyıcı Sistem Elemanları Profil Familyaları Arazi Modelleme Bileşenler / Bloklar Detay Çizimi Mahaller Revizyonlar Mimari Pafta Oluşturulması


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 904
En / Boy : 16,5 / 24
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 3.2017
₺51,00
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 512
En / Boy : 13,5 / 20
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : .
₺34,44
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 266
En / Boy : 13,5 / 20
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : .
₺20,09
1 2 3 >
Çerez Kullanımı