Stanislavski Sistemi ve Metot Oyunculuğu
Stanislavski Sistemi ve Metot Oyunculuğu

Stanislavski Sistemi ve Metot Oyunculuğu (9786054465422)

0,00
Fiyat : ₺47,50

Stanislavski Sistemi ve Metot Oyunculuğu, tiyatro öğrencileri, eğiticileri, ayrıca oyunculuğu merak eden herkes için önemli bir başvuru kitabıdır. -Prof. Mehmet Birkiye- Stanislavski Sistemi ve Metot Oyunculuğu, çağdaş Batı tiyatrosunun yaygın tiyatro anlayışı olarak son yüzyıla damgasını vuran ve günümüzde de dram sanatının uygulandığı tüm alanlarda (tiyatro, sinema, televizyon) gücünü koruyan gerçekçilik akımının çevresinde şekillenmiş ve gerçekçi oyunculuğun ilke ve standartlarını belirlemiştir. Bu nedenle, Sistem ve Metot, yüz yıla yakın bir süredir oyunculuk okullarında öğretilen en yaygın oyunculuk yöntemleridir. Bu çalışmada aynı zamanda, "Oyuncu, duygularım nasıl harekete geçirebilir ve kontrol edebilir?", "Oyuncu, sahiciliğe nasıl ulaşabilir?", "Oyuncu, bilinçaltı yaratıcılığını nasıl uyarabilir, yaratıcı ruh durumuna nasıl ulaşabilir ve esini nasıl kontrol altına alabilir?", "Oyuncu, oynadığı karakteri nasıl yaratabilir ve yaşayabilir?" gibi soruların cevaplandırılması amaçlanmıştır.
Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 216
En / Boy : 14 / 21
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : .2011

:
Benzer Ürünler

  • Basım Dili : Türkçe
    Basım Yeri : İstanbul
    Sayfa Sayısı : 354
    En / Boy : 16 / 23
    Kağıt Cinsi : 2. Hamur
    Basım Tarihi : 11.2005
    ₺7,38
  • Basım Dili : Türkçe
    Basım Yeri : İstanbul
    Sayfa Sayısı : 112
    En / Boy : 21 / 29,5
    Kağıt Cinsi : 1. Hamur
    Basım Tarihi : .2005
    ₺1,95

  • Basım Dili : Türkçe
    Basım Yeri : İstanbul
    Sayfa Sayısı : 475
    En / Boy : 13,5 / 21
    Kağıt Cinsi : 2. Hamur
    Basım Tarihi : 6.2011
    ₺46,80
  • Ahmet Uluçay’ın sinema yolculuğu imkansızlığın içindeki imkânın keşfidir bir bakıma. Filmleri, çocukluğun bakir, kural tanımaz, hayalbaz iklimine bir yolculuk vaadidir. Çocukluğunu, korkularını, düşlerini, cinlerini kovmadan, onlarla bir arada yaşayan Uluçay, eşyayla, ışıkla, gölgeyle, düşlerle oynadığı gibi kavramlarla da oynar.

    Referansını hep kendine veren Uluçay’ın filmlerinde hiçbir zaman binilmeyen umudu, özlemi, uzakları çağrıştıran- tren, aslında Uluçay’ın kendine yolculuğunun imgesi şeklinde okunabilir. Uluçay, Karpuz Kabuğundan Gemiler Yapmak’la seyircisini/okuyucusunu, Alaeddin misali lambasını/kamerasını sırlayarak çıktığı büyülü bir yolculuğa, yani “bildiğim her şeyi unutarak sinema yapıyorum” düsturuyla yüklerinden arındırıp berraklaştırdığı kendi dünyasına davet etmekte.


    Basım Dili : Türkçe
    Basım Yeri :
    Sayfa Sayısı : 102
    En / Boy : 14 / 23
    Kağıt Cinsi : 2. Hamur
    Basım Tarihi : 4.2018
    ₺36,80
  • "Ertesi gün onu klasik dans akademisine yazdırdılar. Dehşet bir olaydı. Akortsuz bir piyano, duvar boyunca uzanan barlar, aynalar ve yeşilimsi bir ışığa boğulmuş harap bir atölye. Onlardan parmak ucunda durmaları isteniyor, insan doğasına aykırı bir jimnastikle bedenlerini eğip bükmeleri bekleniyordu. Isadora buna baş kaldıracaktı: ‘Parmak ucunda mı? Ama kimse parmak ucunda yürümez ki! Bu doğaya aykırı bir şey!’ Ayrıca tüm bu bale duruşlarından daha budalaca bir şey olabilir miydi: Hepsi saçma sapan şeylerdi. Dehşet vericiydi. Ruhsuz, mekanik figürlerdi. İnsan vücudunun özgürlüğünü kısıtlayan, deforme eden hareketlerdi. Dans öğrenmek için bir tek okul tanıyordu: Doğa."
    Basım Dili : Türkçe
    Basım Yeri : İstanbul
    Sayfa Sayısı : 460
    En / Boy : 13,5 / 19,5
    Kağıt Cinsi : 2. Hamur
    Basım Tarihi : 3.2003
    ₺32,90
Çerez Kullanımı