Solo Çalgılar İçin Piyano Eşlikli Azeri Türküler
Solo Çalgılar İçin Piyano Eşlikli Azeri Türküler

Solo Çalgılar İçin Piyano Eşlikli Azeri Türküler (9786054957583)

0,00
Fiyat : ₺32,40

Bu kitap 2017 yılında yayınlanan “Şan için Piyano Eşlikli Azeri Türküler” isimli kitabımızın “solo çalgılar için düzenlenmiş” versiyonudur. Başlangıçta sadece keman ve piyano için düşünülmüş olmasına karşın, daha sonradan bütün solo çalgılar tarafından piyano eşliğinde seslendirebilmesi için kitabın adı “Solo Çalgılar için Piyano Eşlikli Azeri Türküler” olarak değiştirilmiştir. Ana kitapta 15 eserin piyano eşliği, “Solo Çalgı Partisi” kitapçığında ise eserlerin sol anahtarına göre yazılmış solo partileri bulunmaktadır. Bu bakımdan eserler, sol anahtarı kullanan keman, flüt, obua, kanun, bağlama vb. bütün çalgılar tarafından rahatlıkla seslendirilebilir. Başka bir deyişle, bu kitaptaki eserler bütün yaylı çalgılar, tahta ve bakır nefesli çalgılar, Türk Müziği çalgıları ve diğer bütün solo çalgılar içindir.

Eserlerin solo+piyano ses dosyaları ile sadece piyano eşliklerinin full sürüm MP3 dosyalarına ücretsiz olarak yayın evi internet sitesinden ulaşabilirsiniz.


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : Ankara
Sayfa Sayısı : 64
En / Boy : 23 / 30,5
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 10.2018

:
Benzer Ürünler

  • Basım Dili : İngilizce
    Basım Yeri :
    Sayfa Sayısı : 210
    En / Boy : 13,5 / 20
    Kağıt Cinsi : 2. Hamur
    Basım Tarihi : .
    ₺16,60
  • Paraşkev Haciev, Bulgar müzik biliminde eskiden olduğu gibi, bugüne de damgasını vurmuş önemli bir teorisyendir. Sofya Müzik Akademisi’ni bitirerek Viyana Müzik Akademisi, Berlin ve Prag müzik Akademilernide eğitimini tamamlamıştır. 1947 yılından itibaren Sofya Müzik Akademisinde profesör unvanıyla öğretim üyeliğine başlamış, aynı okulda kompozisyon, armoni ve kontrpuan derslerini vermiştir. Temel Müzik Teorisi’nde müzik üzerine büyük titizlikle sistematize edilmiş olan teori bilgileri en ufak ayrıntılar dahi incelenerek sunulmaktadır. Bu kitap müzik alanında uzmanlaşmak isteyenlere olduğu kadar, müziğe yeni başlayanlara da hitap edebilecek düzeydedir. İçindeki müzik bilgileri Alman, Rus, Çekoslovak ve Bulgar müzik ekollerinin güvenilir bir sentezidir.


    Basım Dili : Türkçe
    Basım Yeri : İstanbul
    Sayfa Sayısı : 192
    En / Boy : 13,5 / 19,5
    Kağıt Cinsi : 2. Hamur
    Basım Tarihi : 10.2016
    ₺37,35
  • Artık çığırından çıkan "seyretme kültürü" karşısında "duyma" ile yeni bir ilişki kurulması gereğinden yola çıkan Joachim E. Berendt, kitabının hedefini "başlangıcından bugüne tüm cazı kapsamak" olarak koyuyor. Çoğu müzik eleştirmeninin tersine tek bir stil üzerinde yoğunlaşmıyor; bilgisini, sadece bir tür müzikle duygusal ilişkiye girerek geliştirmek yerine duyguyu ve bilgiyi sürekli sınamak, sorgulamak ve yenilemek gerektiğine inanarak ragtime’dan postmodern caza kadar tüm akım ve stilleri, solistleri, grupları ve enstrümanları kronolojik olarak tek tek inceliyor. Önceki dönemlerin armonik cazı kadar günümüzün elektronik müziğine de saygı duyuyor; elektronik tınıların cazdan rhythm-blues’a, rock’tan pop’a tüm müzik stillerini etkilemesini modern insanın duyum ihtiyacının da elektronikleşmesinin göstergesi olarak görüyor ve görüşünün kanıtlarını "...bunun, toplumun bütün katmanlarını, bütün sınıfları kesen bir gelişme olmasında; kenar mahallelerden gettolara, entelektüel dünyanın müzik festivallerine kadar..."yayılmasında buluyor. Ayrıca hem incelediği dönemlerin hem de cazın yaratıcısı olan siyahların toplumsal gerçeklerini göz önünde tutarak yapıyor bu incelemeyi. "Modern iletişim toplumunda bilgi inanılmaz bir hızla yayılırken ülkeler ve kültürler arasındaki mesafe de giderek azalıyor; müzisyenler sürekli farklı tınılar, melodiler, gürültüler ve seslerle ‘müzikal bilgi bombardımanı’ altında yaşıyorlar. Etkilenmek kaçınılmazdır; hepsini dinliyoruz" diyen ünlü bir caz ustasından alıntı yaparak cazı evrensel bir çerçeveye oturtuyor. Cazın yazarı büyüleyen yanı, hem bir kolektifin hem de bireyin müziği oluşu. "Aynı anda her ikisi de olabilmesi cazın özüne dair çok şey anlatır" diyor ve ekliyor: "Bu özellik cazın modern insanın sosyal durumunu anlatan özgünlüğüdür." Bu müzik tarzını yüzyılın manevi değerleri arasında görmek gerektiğine, "cazın insaniliği"nin pek çok caz ustası tarafından paylaşıldığına dikkat çekerek, "Eğer bu kitabın sayfalarında böyle bir şey hissediliyorsa mutlu olurum" diyor. 1953 yılındaki ilk baskısı üç yüz sayfa olan kitap, tüm dünyada gördüğü büyük ilgi sayesinde onlarca kez basılmış ve her baskıda gelişerek bugün beş yüz sayfayı aşmıştır. Hemen tüm dillere çevrilen bu başyapıtı Türkiyeli müzikseverlerin de ilgiyle okuyacağına inanıyoruz... "Yüzyılımızda, duymanın mucizesine Berendt kadar nüfuz etmiş hiç kimse yoktur." -Dük Arnold Keyserling- "Berendt, yeni sorular sormayı ve eskimiş cevaplarla yetinmemeyi başaracak insanlara seslenir." -Ander Ritti- "Yapıtlarına ve bu yapıtların yazarına hayranlık duyuyorum; dinlemenin büyüsünün bizi evrenin çekirdeğine yaklaştırdığına dair kanaatlerimi doğrulayan bir gönül dostu Berendt." -Yehudi Menuhin-
    Basım Dili : Türkçe
    Basım Yeri : İstanbul
    Sayfa Sayısı : 586
    En / Boy : 13,5 / 21
    Kağıt Cinsi : 1. Hamur
    Basım Tarihi : .2010
    ₺118,90
  • Elinizde tuttuğunuz bu kitap sıradan bir türkü sözleri kitabı değildir. Bu kitap, 45 yılı aşkın süredir öğrendiğim, duyduğum, çaldığım, söylediğim, araştırdığım, derlediğim her bir türkünün teker teker kayıtlara nakşedilerek oluşturulduğu bir kişisel "arşiv" çalışmasıdır...


    Basım Dili : Türkçe
    Basım Yeri : İstanbul
    Sayfa Sayısı : 936
    En / Boy : 13,5 / 20
    Kağıt Cinsi : 1. Hamur
    Basım Tarihi : .2009
    ₺64,00

  • Basım Dili : İngilizce
    Basım Yeri : İstanbul
    Sayfa Sayısı : 204
    En / Boy : 16 / 23,5
    Kağıt Cinsi : 2. Hamur
    Basım Tarihi : 3.2002
    ₺41,50
Çerez Kullanımı