Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 85
En / Boy : 18,5 / 27
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : .1992
₺64,68 KDV Dahil

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 45
En / Boy : 10 / 16,5
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 10.2004
₺98,50
Tükendi
Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 167
En / Boy : 19 / 27
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : .2003
₺97,44
Tükendi
Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 94
En / Boy : 19 / 27
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : .1994
₺52,92
Tükendi
Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 72
En / Boy : 19 / 27
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : .
₺64,68
Tükendi
Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 96
En / Boy : 19 / 27
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : .
₺65,52
Tükendi
Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 104
En / Boy : 19 / 27
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : .1993
₺57,96
Tükendi
Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 96
En / Boy : 19 / 27
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : .1998
₺65,52
Tükendi

Kenneth Clarke’ın “okuduğum en başarılı sanat kitaplarından biri” olarak tanımladığı, Sanat ve Yanılsama klasik bir çalışma. Bu kitap basit bir soruya yanıt arıyor: sanat yapıtlarında niye ‘üslup’ diye tanımladığımız bir özellik var? Göründüğünün aksine basit bir yanıtı olmayan bu sorunun cevabını bulmak, resimde betimlemenin tarihi ve psikolojisi üzerine kapsamlı bir araştırma gerektiriyor. Profesör Gombrich bu kitapta, betimlemede benzerliğe ulaşmanın göründüğünden de zor olduğunu gösterirken, doğanın taklidi, geleneğin işlevi, soyutlama sorunu, perspektifin geçerliliği ve ifadenin yorumu gibi konularda eski ve yeni fikirleri gözden geçirip yeniden değerlendiriyor.

İlk olarak 1960’ta yayımlanan Sanat ve Yanılsama, sanatla ilgilenen herkesin okuması gereken temel bir kaynak. Gombrich çalışmasının amacını şu şekilde açıklıyor:

“Kitabın amacı eski görüşü çürütmek değil, modern ruhbilimsel bilgilerin ışığında gerekçelendirmek ve daha ayrımlaşmış bir konuma getirmektir. Şöyle de denebilir: Sanatın Öyküsü’nde, görmenin doğasına ilişkin geleneksel bir kuramın, betimleme üsluplarının tarihine uygulanması sözkonusuydu. Sanat ve Yanılsama adlı bu kitabımda ise kendimi daha güç bir işle görevlendirerek, sanat tarihini, bu kuramsal temelleri doğrudan sınamak ve araştırmak için kullanmayı amaçladım.”

Kasım 2001’de ölen Professor Sir Ernst Gombrich, döneminin en önemli ve etkili sanat tarihçilerindendi. Viyana’da 1909’da doğan Gombrich, 1936’da Londra’daki Warburg Enstitüsü’nde çalışmaya başladı. Londra Üniversitesi’nde 1959’dan, 1976’da emekli olana kadar, hem yönetici hem de Klasik Gelenek Tarih Profesörü olarak görev yaptı. 1950’de yayımlanan en önemli kitabı Sanatın Öyküsü, sanat tarihinin temel metinlerinden biridir.


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 386
En / Boy : 17 / 24
Kağıt Cinsi : Kuşe
Basım Tarihi : 7.2015
₺416,00
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 100
En / Boy : 18 / 23
Kağıt Cinsi : Kuşe
Basım Tarihi : .2005
₺18,52
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 159
En / Boy : 23 / 29
Kağıt Cinsi : Kuşe
Basım Tarihi : 1.2008
₺292,00
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 160
En / Boy : 23 / 29
Kağıt Cinsi : Kuşe
Basım Tarihi : 1.2008
₺292,00
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 112
En / Boy : 18 / 26
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 8.2007
₺204,00
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 255
En / Boy : 23,5 / 29
Kağıt Cinsi : Kuşe
Basım Tarihi : 1.2009
₺68,00
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 112
En / Boy : 13,5 / 20
Kağıt Cinsi : Kuşe
Basım Tarihi : .
₺44,00
Tükendi


 


 


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 112
En / Boy : 18,5 / 26,5
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 3.2012
₺96,00
Tükendi

Yağlıboya resmin kısa bir tarihi, gerekli olan malzemeler ve araçlar, üç renkle yapılan ilk egzersizler renk teorisi ve renklerin armonisi, tüm renkleri kullanarak yapılan yağlıboya resim çalışmaları.. Bu kitapta kusursuz bir yağlıboya resim için gereken tüm bilgileri bulacaksınız.


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 112
En / Boy : 18 / 26,5
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 8.2012
₺44,00
Tükendi

 





Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 111
En / Boy : 18 / 26
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 8.2012
₺37,04
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 112
En / Boy : 18,5 / 26
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 12.2012
₺37,04
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 112
En / Boy : 18,5 / 26
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 10.2012
₺44,00
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 111
En / Boy : 18 / 26
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 12.2013
₺37,04
Tükendi

 




Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 304
En / Boy : 16 / 23,5
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 2.2006
₺52,00
Tükendi

Halita Alloy, Ali Osman Coşkunun resimlerini ve bu resimler hakkında yazılmış değerlendirmeleri/yorumları içeriyor.

"Ali Osman Coşkun'un resminin belirgin bir karakteristiği de bu değil mi? Eksikli bedenler, eksikli bazen fazlalıklı çehreler ve 'müstakil' uzuvlar… İstiklâlini ilan etmiş, her biri başka istikamete kanatlanmış parmaklar… Olmaması gereken yerde bir küçük boynuz, pençe-tırnak… Tıkış tıkış figürlerden, cisimlerden, uzuvlardan, lekelerden, parçalardan, parçacıklardan müteşekkil kafalar…"

- Tanıl Bora

Ali Osman Coşkun'un çalışmalarında çağımızın yaşayan karakterlerinin ve olaylarının etki ve duygu düzeyindeki yansımalarından izler var ve ... bazen zorlu bir serüvene götürebiliyor insanı. Benzer ve tanıdık suretlerin ve gölgelerin koşuşturduğu, ışığın ve anlamın peşindeki bir serüvene...

- Sezai Nuhoğlu

Ali Osman'ın resimlerinin karşısına geçtiğinizde; içinizi bir belirsizlik kaplıyor ya da apansız gülmek ya da ağlamak istiyorsanız; bilin ki bir aynaya bakıyorsunuz ve hissettiğiniz o tuhaf his, kendi vertigonuzdan başka bir şey değil.

- Halil Duranay

Ali Osman'ın resmi ile ille bir akrabalık aramak gerekiyorsa, iki büyük savaş arasına sıkışmış ruhların patlamasının ve parçalanmasının vücut bulduğu muhteşem Alman Dışavurumcularına gitmek gerekir. Onların karabasan altındaki çığlıklarını Ali Osman'ın resimlerinde görmemek mümkün değil.

- Ferit Çengelli

Ali Osman'ın resimlerini üzerine düşünülmüş ve ama düşünceden aniden koparak eserleşmiş olduklarını hissettiğim için değerli buluyor, öte yandan Ankara'daki "elmas" zamana duyduğum obsesyonla bencilce seviyorum. Tuvallerdeki yetişkin kadın ve adamların yalnızlığına çivi ile açılmış gözlerden sanatına bakarken seviniyorum. Sayesinde bakmayı sürdürmeye karar veriyorum.

- Handan Koç

İç sesleri, dış sesleri, arka planları, kenar süsleri ve iç organlarına kadar dopdolu tarihle kuşatılmış, tarihle imtihanda, dualarla muskalanmış, bütün mişli geçmişin izlerini üzerinde taşıyan, anlatılmamış bütün öykülerden mürekkep; vücut bulmuş bedenlerimiz bu ülkenin mücadele sathı mahalli idiyse, Ali Osman Coşkun'un desenleri de odur.

- Z. Tül Akbal Süalp

Ali Osman Coşkun, bize, savaşı, şiddeti, hayatın çirkinliklerini anlatmaz resimleriyle, desenleriyle... Aslolan, bu tezahür biçimlerini üreten, derinlerde yatan soyut ilişkileri ... aktarmaktır. Evet, Ali Osman Coşkun'un sanatı gerçekten soyuttur.

- M. Nedim Süalp

"Kimi iyi, kimi orta, çoğu da kötü / Şiirlerimin. Elden ne gelir Avitus? / Başka türlü yazılmıyor kitap dediğin." Martialis'ten yaklaşık iki bin yıl sonra Ali Osman Coşkun bütün içtenliğiyle aynı dizeleri kendi resimleri için söylüyor, ama elinden başka türlüsü gelmediği için değil, kötü resimler de yapmayı göze aldığı için: Çünkü başka türlü yapılmıyor resim dediğin.

- Barış Bıçakçı

Ali Osman Coşkun'un resmi, müesses olanın riyakâr yüzünü çizer, "çizmek" ister; ikna olmaz; nöbetine devam eder; nöbetinin mahkûmudur.

- Arin Eloğlu

Yazıcılar evhamın ürünüdür... Bir ressam ise yazılamayacak olanın peşindedir; yazıya tercime edilişine kıs kıs güler. ... Hep meselesi oldu Ali Osman Coşkun'un... "Meselesi olmak" meselesinin yapısal olarak dışında olamamak halinden söz ediyorum.

- Rüstem Temo

Yorumlar/Değerlendirmeler: Tanıl Bora, Sezai Nuhoğlu, Halil Duranay, Ferit Çengelli, Handan Koç, Z. Tül Akbal Süalp, M. Nedim Süalp, Barış bıçakçı, Arin Eloğlu, Rüstem Temo.


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 192
En / Boy : 12 / 21
Kağıt Cinsi : Kuşe
Basım Tarihi : 10.2015
₺83,60
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : Ankara
Sayfa Sayısı : 234
En / Boy : 13,5 / 19,5
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 10.1997
₺7,87
< 1 2
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı