Oyun Tasarımı ve Etkinlik Kitabı 4. Sınıf
Oyun Tasarımı ve Etkinlik Kitabı 4. Sınıf

Oyun Tasarımı ve Etkinlik Kitabı 4. Sınıf (9786052359105)

0,00
Fiyat : ₺15,00

Dördüncü sınıflar için dört dörtlük oyun tasarımları!

Kağıt üstünde, fiziksel, dijital, sınıf içinde ve evde oyun tasarımı yapabileceğiniz eğlendirici ve öğretici etkinlikler!

  • Bu etkinlik kitabı sayesinde oyunun ne olduğunu keşfedeceksiniz. 
  • Bu etkinlik kitabı sayesinde oyun tasarlayacaksınız. 
  • Bu etkinlik kitabı sayesinde oynadığınız oyunlara farklı bakacaksınız. 
  • Bu etkinlik kitabı sayesinde yeni fizikseloyunlar tasarlayacaksınız. 
  • En önemlisi, bu etkinlik kitabı sayesinde tüketimden üretime geçeceksiniz.

Bu etkinlik kitabı siz geleceğin oyun tasarımcılarına yazıldı.

Oyunu sadece oynamakla yetinmeyen, oyun tasarlamak isteyenlere yazıldı.

Benim de bir oyunum var diyenlere yazıldı.

Kendi oyununuzu tasarlama zamanı.

Haydi sen de aramıza katıl. Hemen kendi oyununu tasarlamaya başla!

Bu etkinlik kitabı sayesinde oynamayı çok sevdiğiniz oyunlara artık farklı bir gözle bakacak, kendi oyunlarınızı tasarlamaya başlayacaksınız.

Bu sayede tasarım odaklı, algoritmik, analitik düşünme becerilerinizi geliştirecek ve yaratıcılığınızın sınırlarını zorlayacaksınız.

Kitapta yer alan etkinlikleri tamamladığınızda kâğıt üstünde oyununuz, hayallerinizdeki dijital oyununuz, masaüstünde platform oyununuz ve ailenizle birlikte geliştireceğiniz ve oynayacağınız yepyeni fiziksel ve dijital oyunlarınız olacak!


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 56
En / Boy : 16,5 / 24
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 6.2018

Benzer Ürünler
  • Bilgisayar destekli tasarım (Computer Aided Design CAD) klasik yöntemlerle oluşturulan tasarım ve çizimin bilgisayar ortamında gerçekleştirilmesi anlamını taşımaktadır. Klasik yöntemler döneminin kapandığı bu teknoloji çağında çağa ayak uydurmanın yolu değişik yazılımlardan en az birinin çok iyi öğrenilmesi ve kullanılmasını gerektiriyor. Bu çerçevede hazırlanan kitabın amacı, öğrencilere ve kullanıcılara sade, basit ve anlaşılır bir dilde konuları ve yazılımı izah etmektir. Bu kitap teknik eğitim veren tüm okullarda, özel sektörde konuya ilgi duyan bütün kuruluşlarda herkesin anlayacağı basit ve sade bir dille hazırlanmış olup konular örneklerle desteklenmiştir.


    Basım Dili : Türkçe
    Basım Yeri : Ankara
    Sayfa Sayısı : 196
    En / Boy : 16 / 23
    Kağıt Cinsi : 1. Hamur
    Basım Tarihi : 11.2006
    ₺66,60

  • Basım Dili : Türkçe
    Basım Yeri : İstanbul
    Sayfa Sayısı : 849
    En / Boy : 16,5 / 24
    Kağıt Cinsi : 1. Hamur
    Basım Tarihi : 5.2013
    ₺81,00

  • Basım Dili : Türkçe
    Basım Yeri : İstanbul
    Sayfa Sayısı : 228
    En / Boy : 16,5 / 24
    Kağıt Cinsi : 1. Hamur
    Basım Tarihi : 10.2011
    ₺45,00
  • Temelden başlayarak Adobe Flash yazılımını öğrenme sürecinde her düzeyden kullanıcıya kaynak olabilecek nitelikteki bu kitap, geniş bir bakış açısıyla ve konuya ilişkin hemen her şeyi kapsamak iddiasıyla hazırlanmıştır. Özellikle "yazarlık" dilleri kullanımında uzmanlaşmayı hedefleyen kullanıcıların temel ihtiyaçlarının bütüncül bir bakış açısıyla ele alınması gerekmektedir. Yazarlık dilleri, gerek grafik tasarım özellikleri gerekse programlama altyapısı konularında çok yönlü bir öğrenme sürecini gerektiren uygulama araçlarıdır. Bu süreç içerisinde grafik tasarım kabiliyetlerinin ya da kodlama altyapısının bir noktada eksik kalması, ulaşılabilecek maksimum verimliliğe engel oluşturacaktır. Serhat Bahadır Kert ile Mehmet Fatih Erkoç’un yıllardır üniversite bünyesinde teorik ve uygulamalı olarak verdiği Adobe Flash eğitiminin birikimleriyle hazırlanan bu kitapta, kullanıcı ihtiyaçlarına göre yazılımın grafik özellikleri ile ActionScript 3.0 kod yapısı birlikte ele alınıyor ve iki farklı boyutun dengeli kullanımına özen gösteriliyor. Flash CS4’ün ana konuları: Flash Temelleri Flash Belgesinde İçerik Düzenlemek Semboller Animasyon Temelleri Filtre ve Blend Uygulamaları ActionScript 3.0 Özellikleri ActionScript 3.0 ile Olay Yönetimi Sesler ve Videolar Ters Kinematik 3d Nesne Kontrolleri Veri Kaynağı İlişkileri Uygulama Çalışmaları ve Flash Uygulamalarının Yayınlanması... Kitap içerisinde özel olarak isimlendirilemeyen, fakat okuyucuların özellikle incelemesi gerekli görülen örnekler, "Uygulama Çalışmaları" başlığı altında ayrıca ele alındı. Özellikle uygulamada karşılaşılan problemlere çözüm ararken bir kullanıcının Adobe Flash yazılımının kullanımında nelere ihtiyaç duyabileceği ayrıntılı olarak analiz edildi. Böylelikle kitabın düzenlenişi, üniversite öğrencilerinden gelen sorulara ve uygulamalara göre biçimlendi, uygulamalar adım adım ele alındı.
    Basım Dili : Türkçe
    Basım Yeri : İstanbul
    Sayfa Sayısı : 280
    En / Boy : 16,5 / 24
    Kağıt Cinsi : 1. Hamur
    Basım Tarihi : 10.2010
    ₺46,80

  • Basım Dili : Türkçe
    Basım Yeri : Ankara
    Sayfa Sayısı : 354
    En / Boy : 19,5 / 27,5
    Kağıt Cinsi : 1. Hamur
    Basım Tarihi : 2.2004
    ₺0,00
    ₺81,00
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı