Falaka - 64 Sayfa
Kaşağı - 64 Sayfa
Pembe İncili Kaftan- 64 Sayfa
Perili Köşk- 64 Sayfa
Yalnız Efe- 64 Sayfa


Basım Ayı/Yılı : 6/2023
Basım Yeri :
Baskı Sayısı : 1
Sayfa Sayısı : 320
Ağırlık : 320
En / Boy : 13,5 / 21
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Cep Boy Durumu : 0
₺150,00

Ömer Seyfettin 1884 yılında Balıkesir’de doğmuş, 1920 yılında vefat etmiş gazeteci, yazar ve askerdir. Türk Edebiyatı’nın önde gelen hikaye yazarların ve Türkçülük akımına yön veren isimlerin başında gelir.

Yeni Lisan anlayışına öncülük eden yazarlar arasında yer alan Ömer Seyfettin, Türk Edebiyatının ve özellikle edebi yazın türlerinden “hikaye”nin gelişmesinde büyük katkı sağlayan önemli eserler ortaya koymuştur.

Ömer Seyfettin, öğrenimine Gönen, Balıkesir’de başlamış; daha sonra İstanbul’da Mekteb-i Osmaniye’de devam etmiştir. Asker bir ailede yetiştiğinden dolayı Ömer Seyfettin, Kuleli Askeri İdadisi’ne yazılmıştır ve burada bir müddet eğitim aldıktan sonra Edirne Askeri İdadisi’nde eğitimini tamamlamıştır. İzmir’de teğmen olarak, Rumeli’de de üsteğmen olarak görev yapmıştır.

Yazar Ömer Seyfettin, Askerlik’ten ayrılıp Selanik’e gelerek Genç Kalemler dergisinde yazmaya başlamıştır. Balkan Savaşı’nda tekrar subay olarak orduya dönmüştür.

Balkan Savaşı’nda Yanya Kuşatması’nda esir düşen Ömer Seyfettin; Piç, Mehdi, Hürriyet Bayrakları adlı hikayeleri esir olduğu dönemde kaleme almıştır. Yazar Ömer Seyfettin bir yıllık esaretten sonra İstanbul’a dönerek askerliği bırakmıştır.

Yazar İstanbul’da Türk sözü dergisinin baş yazarlığını yapmaya başlamış ve Türkçü fikirleri ile Türk Edebiyatı’nın gelişmesi, düşünsel ve yazınsal edebiyatın halka aktarılmasında büyük faaliyet göstermiştir.

Ömer Seyfettin 6 Mart 1920 yılında vefat etmiştir.


Basım Ayı/Yılı : 1/2022
Basım Yeri :
Baskı Sayısı : 1
Sayfa Sayısı : 576
Ağırlık : 576
En / Boy : 13,5 / 21,5
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Cep Boy Durumu : 0
₺180,00

Ömer Seyfettin 1884 yılında Balıkesir’de doğmuş, 1920 yılında vefat etmiş gazeteci, yazar ve askerdir. Türk Edebiyatı’nın önde gelen hikaye yazarların ve Türkçülük akımına yön veren isimlerin başında gelir.

Yeni Lisan anlayışına öncülük eden yazarlar arasında yer alan Ömer Seyfettin, Türk Edebiyatının ve özellikle edebi yazın türlerinden “hikaye”nin gelişmesinde büyük katkı sağlayan önemli eserler ortaya koymuştur.

Ömer Seyfettin, öğrenimine Gönen, Balıkesir’de başlamış; daha sonra İstanbul’da Mekteb-i Osmaniye’de devam etmiştir. Asker bir ailede yetiştiğinden dolayı Ömer Seyfettin, Kuleli Askeri İdadisi’ne yazılmıştır ve burada bir müddet eğitim aldıktan sonra Edirne Askeri İdadisi’nde eğitimini tamamlamıştır. İzmir’de teğmen olarak, Rumeli’de de üsteğmen olarak görev yapmıştır.

Yazar Ömer Seyfettin, Askerlik’ten ayrılıp Selanik’e gelerek Genç Kalemler dergisinde yazmaya başlamıştır. Balkan Savaşı’nda tekrar subay olarak orduya dönmüştür.

Balkan Savaşı’nda Yanya Kuşatması’nda esir düşen Ömer Seyfettin; Piç, Mehdi, Hürriyet Bayrakları adlı hikayeleri esir olduğu dönemde kaleme almıştır. Yazar Ömer Seyfettin bir yıllık esaretten sonra İstanbul’a dönerek askerliği bırakmıştır.

Yazar İstanbul’da Türk sözü dergisinin baş yazarlığını yapmaya başlamış ve Türkçü fikirleri ile Türk Edebiyatı’nın gelişmesi, düşünsel ve yazınsal edebiyatın halka aktarılmasında büyük faaliyet göstermiştir.

Ömer Seyfettin 6 Mart 1920 yılında vefat etmiştir.


Basım Ayı/Yılı : 1/2022
Basım Yeri :
Baskı Sayısı : 1
Sayfa Sayısı : 64
Ağırlık : 64
En / Boy : 13,5 / 21
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Cep Boy Durumu : 0
₺45,00

Ömer Seyfettin 1884 yılında Balıkesir’de doğmuş, 1920 yılında vefat etmiş gazeteci, yazar ve askerdir. Türk Edebiyatı’nın önde gelen hikaye yazarların ve Türkçülük akımına yön veren isimlerin başında gelir.

Yeni Lisan anlayışına öncülük eden yazarlar arasında yer alan Ömer Seyfettin, Türk Edebiyatının ve özellikle edebi yazın türlerinden “hikaye”nin gelişmesinde büyük katkı sağlayan önemli eserler ortaya koymuştur.

Ömer Seyfettin, öğrenimine Gönen, Balıkesir’de başlamış; daha sonra İstanbul’da Mekteb-i Osmaniye’de devam etmiştir. Asker bir ailede yetiştiğinden dolayı Ömer Seyfettin, Kuleli Askeri İdadisi’ne yazılmıştır ve burada bir müddet eğitim aldıktan sonra Edirne Askeri İdadisi’nde eğitimini tamamlamıştır. İzmir’de teğmen olarak, Rumeli’de de üsteğmen olarak görev yapmıştır.

Yazar Ömer Seyfettin, Askerlik’ten ayrılıp Selanik’e gelerek Genç Kalemler dergisinde yazmaya başlamıştır. Balkan Savaşı’nda tekrar subay olarak orduya dönmüştür.

Balkan Savaşı’nda Yanya Kuşatması’nda esir düşen Ömer Seyfettin; Piç, Mehdi, Hürriyet Bayrakları adlı hikayeleri esir olduğu dönemde kaleme almıştır. Yazar Ömer Seyfettin bir yıllık esaretten sonra İstanbul’a dönerek askerliği bırakmıştır.

Yazar İstanbul’da Türk sözü dergisinin baş yazarlığını yapmaya başlamış ve Türkçü fikirleri ile Türk Edebiyatı’nın gelişmesi, düşünsel ve yazınsal edebiyatın halka aktarılmasında büyük faaliyet göstermiştir.

Ömer Seyfettin 6 Mart 1920 yılında vefat etmiştir.


Basım Ayı/Yılı : 1/2022
Basım Yeri :
Baskı Sayısı : 1
Sayfa Sayısı : 64
Ağırlık : 64
En / Boy : 13,5 / 21
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Cep Boy Durumu : 0
₺45,00

Ömer Seyfettin 1884 yılında Balıkesir’de doğmuş, 1920 yılında vefat etmiş gazeteci, yazar ve askerdir. Türk Edebiyatı’nın önde gelen hikaye yazarların ve Türkçülük akımına yön veren isimlerin başında gelir.

Yeni Lisan anlayışına öncülük eden yazarlar arasında yer alan Ömer Seyfettin, Türk Edebiyatının ve özellikle edebi yazın türlerinden “hikaye”nin gelişmesinde büyük katkı sağlayan önemli eserler ortaya koymuştur.

Ömer Seyfettin, öğrenimine Gönen, Balıkesir’de başlamış; daha sonra İstanbul’da Mekteb-i Osmaniye’de devam etmiştir. Asker bir ailede yetiştiğinden dolayı Ömer Seyfettin, Kuleli Askeri İdadisi’ne yazılmıştır ve burada bir müddet eğitim aldıktan sonra Edirne Askeri İdadisi’nde eğitimini tamamlamıştır. İzmir’de teğmen olarak, Rumeli’de de üsteğmen olarak görev yapmıştır.

Yazar Ömer Seyfettin, Askerlik’ten ayrılıp Selanik’e gelerek Genç Kalemler dergisinde yazmaya başlamıştır. Balkan Savaşı’nda tekrar subay olarak orduya dönmüştür.

Balkan Savaşı’nda Yanya Kuşatması’nda esir düşen Ömer Seyfettin; Piç, Mehdi, Hürriyet Bayrakları adlı hikayeleri esir olduğu dönemde kaleme almıştır. Yazar Ömer Seyfettin bir yıllık esaretten sonra İstanbul’a dönerek askerliği bırakmıştır.

Yazar İstanbul’da Türk sözü dergisinin baş yazarlığını yapmaya başlamış ve Türkçü fikirleri ile Türk Edebiyatı’nın gelişmesi, düşünsel ve yazınsal edebiyatın halka aktarılmasında büyük faaliyet göstermiştir.

Ömer Seyfettin 6 Mart 1920 yılında vefat etmiştir.


Basım Ayı/Yılı : 1/2022
Basım Yeri :
Baskı Sayısı : 1
Sayfa Sayısı : 64
Ağırlık : 64
En / Boy : 13,5 / 21
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Cep Boy Durumu : 0
₺45,00

Ömer Seyfettin 1884 yılında Balıkesir’de doğmuş, 1920 yılında vefat etmiş gazeteci, yazar ve askerdir. Türk Edebiyatı’nın önde gelen hikaye yazarların ve Türkçülük akımına yön veren isimlerin başında gelir.

Yeni Lisan anlayışına öncülük eden yazarlar arasında yer alan Ömer Seyfettin, Türk Edebiyatının ve özellikle edebi yazın türlerinden “hikaye”nin gelişmesinde büyük katkı sağlayan önemli eserler ortaya koymuştur.

Ömer Seyfettin, öğrenimine Gönen, Balıkesir’de başlamış; daha sonra İstanbul’da Mekteb-i Osmaniye’de devam etmiştir. Asker bir ailede yetiştiğinden dolayı Ömer Seyfettin, Kuleli Askeri İdadisi’ne yazılmıştır ve burada bir müddet eğitim aldıktan sonra Edirne Askeri İdadisi’nde eğitimini tamamlamıştır. İzmir’de teğmen olarak, Rumeli’de de üsteğmen olarak görev yapmıştır.

Yazar Ömer Seyfettin, Askerlik’ten ayrılıp Selanik’e gelerek Genç Kalemler dergisinde yazmaya başlamıştır. Balkan Savaşı’nda tekrar subay olarak orduya dönmüştür.

Balkan Savaşı’nda Yanya Kuşatması’nda esir düşen Ömer Seyfettin; Piç, Mehdi, Hürriyet Bayrakları adlı hikayeleri esir olduğu dönemde kaleme almıştır. Yazar Ömer Seyfettin bir yıllık esaretten sonra İstanbul’a dönerek askerliği bırakmıştır.

Yazar İstanbul’da Türk sözü dergisinin baş yazarlığını yapmaya başlamış ve Türkçü fikirleri ile Türk Edebiyatı’nın gelişmesi, düşünsel ve yazınsal edebiyatın halka aktarılmasında büyük faaliyet göstermiştir.

Ömer Seyfettin 6 Mart 1920 yılında vefat etmiştir.


Basım Ayı/Yılı : 1/2022
Basım Yeri :
Baskı Sayısı : 1
Sayfa Sayısı : 64
Ağırlık : 64
En / Boy : 13,5 / 21
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Cep Boy Durumu : 0
₺45,00

Ömer Seyfettin 1884 yılında Balıkesir’de doğmuş, 1920 yılında vefat etmiş gazeteci, yazar ve askerdir. Türk Edebiyatı’nın önde gelen hikaye yazarların ve Türkçülük akımına yön veren isimlerin başında gelir.

Yeni Lisan anlayışına öncülük eden yazarlar arasında yer alan Ömer Seyfettin, Türk Edebiyatının ve özellikle edebi yazın türlerinden “hikaye”nin gelişmesinde büyük katkı sağlayan önemli eserler ortaya koymuştur.

Ömer Seyfettin, öğrenimine Gönen, Balıkesir’de başlamış; daha sonra İstanbul’da Mekteb-i Osmaniye’de devam etmiştir. Asker bir ailede yetiştiğinden dolayı Ömer Seyfettin, Kuleli Askeri İdadisi’ne yazılmıştır ve burada bir müddet eğitim aldıktan sonra Edirne Askeri İdadisi’nde eğitimini tamamlamıştır. İzmir’de teğmen olarak, Rumeli’de de üsteğmen olarak görev yapmıştır.

Yazar Ömer Seyfettin, Askerlik’ten ayrılıp Selanik’e gelerek Genç Kalemler dergisinde yazmaya başlamıştır. Balkan Savaşı’nda tekrar subay olarak orduya dönmüştür.

Balkan Savaşı’nda Yanya Kuşatması’nda esir düşen Ömer Seyfettin; Piç, Mehdi, Hürriyet Bayrakları adlı hikayeleri esir olduğu dönemde kaleme almıştır. Yazar Ömer Seyfettin bir yıllık esaretten sonra İstanbul’a dönerek askerliği bırakmıştır.

Yazar İstanbul’da Türk sözü dergisinin baş yazarlığını yapmaya başlamış ve Türkçü fikirleri ile Türk Edebiyatı’nın gelişmesi, düşünsel ve yazınsal edebiyatın halka aktarılmasında büyük faaliyet göstermiştir.

Ömer Seyfettin 6 Mart 1920 yılında vefat etmiştir.


Basım Ayı/Yılı : 1/2022
Basım Yeri :
Baskı Sayısı : 1
Sayfa Sayısı : 64
Ağırlık : 64
En / Boy : 13,5 / 21
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Cep Boy Durumu : 0
₺45,00

Ömer Seyfettin 1884 yılında Balıkesir’de doğmuş, 1920 yılında vefat etmiş gazeteci, yazar ve askerdir. Türk Edebiyatı’nın önde gelen hikaye yazarların ve Türkçülük akımına yön veren isimlerin başında gelir.

Yeni Lisan anlayışına öncülük eden yazarlar arasında yer alan Ömer Seyfettin, Türk Edebiyatının ve özellikle edebi yazın türlerinden “hikaye”nin gelişmesinde büyük katkı sağlayan önemli eserler ortaya koymuştur.

Ömer Seyfettin, öğrenimine Gönen, Balıkesir’de başlamış; daha sonra İstanbul’da Mekteb-i Osmaniye’de devam etmiştir. Asker bir ailede yetiştiğinden dolayı Ömer Seyfettin, Kuleli Askeri İdadisi’ne yazılmıştır ve burada bir müddet eğitim aldıktan sonra Edirne Askeri İdadisi’nde eğitimini tamamlamıştır. İzmir’de teğmen olarak, Rumeli’de de üsteğmen olarak görev yapmıştır.

Yazar Ömer Seyfettin, Askerlik’ten ayrılıp Selanik’e gelerek Genç Kalemler dergisinde yazmaya başlamıştır. Balkan Savaşı’nda tekrar subay olarak orduya dönmüştür.

Balkan Savaşı’nda Yanya Kuşatması’nda esir düşen Ömer Seyfettin; Piç, Mehdi, Hürriyet Bayrakları adlı hikayeleri esir olduğu dönemde kaleme almıştır. Yazar Ömer Seyfettin bir yıllık esaretten sonra İstanbul’a dönerek askerliği bırakmıştır.

Yazar İstanbul’da Türk sözü dergisinin baş yazarlığını yapmaya başlamış ve Türkçü fikirleri ile Türk Edebiyatı’nın gelişmesi, düşünsel ve yazınsal edebiyatın halka aktarılmasında büyük faaliyet göstermiştir.

Ömer Seyfettin 6 Mart 1920 yılında vefat etmiştir.


Basım Ayı/Yılı : 1/2022
Basım Yeri :
Baskı Sayısı : 1
Sayfa Sayısı : 64
Ağırlık : 64
En / Boy : 13,5 / 21
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Cep Boy Durumu : 0
₺45,00

“Hatice Hanım, hayli genç yaşta dul kalmış varlıklı bir hanımcağızdı. On üç yaşında iken alt­mış altı yaşında bir adamla evlendiği için “izdivaç” denen şeyden nefret etmişti. İşte hemen hemen on sene vardı ki, erkeğin hayali zihnine, romatizma, balgam, pamuk, vantuz, tentürdiyot yığınlarından yapılmış pis, abus, lanet bir heyula şeklinde gelirdi.

“Gençler başkadır!” diyenlere,

– Aman aman! Onlar da bir gün olup ihtiyarlamaz­lar mı? Sonra dertlerini kim çeker? diye haykırırdı.”


Basım Ayı/Yılı : 2021
Basım Yeri :
Baskı Sayısı : 1
Sayfa Sayısı : 137
Ağırlık : 137
En / Boy : 14 / 21
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Cep Boy Durumu : 0
₺50,00

“Ben daima ıstırap içinde yaşayan bir adamım! Bu azap adeta kendimi bildiğim anda başladı. Bel­ki daha dört yaşında yoktum. Ondan sonra yaptığım değil, hatta düşündüğüm fenalıkların bile vicdanım­da tutuşturduğu nihayetsiz cehennem azapları için­de hala kıvranıyorum. Beni üzen şeylerin hiçbirini unutmadım. Hatıram sanki yalnız elem için yapılmış.

Evet, acaba dört yaşında var mıydım? Ondan evvel hiçbir şey bilmiyorum. Şuur, başımıza nasıl yakmayan bir yıldırım gibi düşer. Tolstoy, daha dokuz aylık bir ço­cukken kendisinin banyoya sokulduğunu hatırlıyor. İlk duygusu bir haz! Benimki müthiş bir ıstırap ile başladı. Ben ilk defa kendimi Şirket vapurunda hatırlıyorum.”


Basım Ayı/Yılı : 2021
Basım Yeri :
Baskı Sayısı : 1
Sayfa Sayısı : 106
Ağırlık : 106
En / Boy : 14 / 21
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Cep Boy Durumu : 0
₺50,00

Kaşağı
İlk Namaz
İlk Cinayet
Ant
Primo Türk Çocuğu Nasıl Doğdu?
Primo Türk Çocuğu Nasıl Öldü?


Basım Ayı/Yılı : 2021
Basım Yeri :
Baskı Sayısı : 1
Sayfa Sayısı : 79
Ağırlık : 79
En / Boy : 14 / 21
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Cep Boy Durumu : 0
₺50,00
Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 159
En / Boy : 13,5 / 19,5
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : .2003
₺42,84
Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 159
En / Boy : 13,5 / 19,5
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 3.2018
₺42,84
Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 80
En / Boy : 13,5 / 19,5
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : .2000
₺26,88
Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 159
En / Boy : 13,5 / 19,5
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 12.2017
₺42,84
Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 160
En / Boy : 13,5 / 19,5
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 11.2017
₺42,84
Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 159
En / Boy : 13,5 / 19,5
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 11.2017
₺42,84
Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 160
En / Boy : 13,5 / 19,5
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 11.2017
₺42,84
Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 159
En / Boy : 13,5 / 19,5
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 12.2017
₺42,84
Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 159
En / Boy : 13,5 / 19,5
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : .2003
₺42,84
Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 160
En / Boy : 13,5 / 19,5
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 12.2017
₺42,84
Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 158
En / Boy : 13,5 / 19,5
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 12.2017
₺33,60
Tükendi

Çocuklar için dünya klasikleri lüks, ciltli özel tasarımlarıyla... Ömer Seyfettin Türk edebiyatının önde gelen hikâye yazarlarındandır. Kısa hikâyeleriyle beğeni kazanmış ve ünlenmiştir. Dil açısından da sadeleşmenin savunucuları arasındadır. Konularını genellikle kahramanlık söylencelerinden alan Ömer Seyfettin, Türk insanının özgüven ve karakterini, ülkesine bağlılığını vurgulayan öyküler kaleme almıştır. Okul çağı çocukları için seçilen bu öyküler ayrıca onur, gurur, çalışkanlık, dürüstlük ve yurda bağlılık ilkeleriyle örülmektedir.  


Basım Ayı/Yılı : 2023
Basım Yeri :
Baskı Sayısı : 1
Sayfa Sayısı : 176
Ağırlık : 176
En / Boy : 13,5 / 20
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Cep Boy Durumu : 0
₺76,00
Tükendi

Türkçülük akımının da en önemli savunucusu olan sanatçı. Milli Edebiyatın dil anlayışı olan "Yeni Lisan" görüşünün de sahibi ve bu adı taşıyan makalenin yazandır. Hem sanatsal hem de öğretici metin türüne ait eserlerinde sade konuşma dilinin katı savunucularından biri olmuştur. Ömer Seyfettin Batı edebiyat ve kültürüyle de yakından ilgilenmiş; ama kendisinden önceki sanatçılar gibi kendi öz benliğini bırakarak tamamen Batı'ya yönelmemiştir. Eserlerinde çocukluk anılarından ve askerlik hayatında yaşadıklarından yola çıkan Ömer Seyfettin, hikayelerini Genç Kalemler ve Türk Yurdu dergilerinde yayımlamıştır. Sanatçı, eserlerinde serim, düğüm ve çözüm bölümlerine önem vererek Maupassant tarzı olay hikayeciliğinin de edebiyatımızdaki en önemli temsilcisi olmuştur. Eserlerinde Türk insanının duygu ve düşüncelerini işleyen sanatçı, hikayelerini halk geleneklerine veya tarihsel olaylara dayandırır. Sanatçı hikaye türü dışında romanla da ilgilenmiş ve Efruz Bey adlı eserinde Batı kültürünü yanlış değerlendiren ve her döneme ayak uydurmaktan çekinmeyip aydın geçinen insanları işlemiştir. En yakın arkadaşı Ali Canip Yöntem, onun hayatını ve mizacını anlatan, en kuvvetli hikayelerini içeren "Ömer Seyfettin ve Hayatı" adlı bir kitap yazmış ve bu kitap 1935 yılında yayımlanmıştır. Kısa bir süre sonra da bütün hikayeleri bir kitap serisi halinde basılmıştır.


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 115
En / Boy : 14 / 21
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 3.2016
₺8,00
Tükendi

"Şehit olursam bunu üzerime örtün! Vatan, bayrağın dalgalandığı yer değil midir?"


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 191
En / Boy : 11 / 16
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 5.2017
₺48,00
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 157
En / Boy : 13,5 / 20
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : .
₺6,48
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 103
En / Boy : 13,5 / 20
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : .
₺5,56
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 226
En / Boy : 13,5 / 20
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : .
₺10,19
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 153
En / Boy : 13,5 / 20
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : .
₺6,48
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 149
En / Boy : 13,5 / 20
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : .
₺6,48
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 159
En / Boy : 13,5 / 20
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : .
₺6,48
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 155
En / Boy : 13,5 / 20
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : .
₺6,48
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 212
En / Boy : 13,5 / 20
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : .
₺8,33
Tükendi

“...saçım sakalım kitaplar üzerinde ağardı. Aklın paradan daha değerli, paradan daha çok işe yarar bir şey olduğuna kanaat getirdim.”


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 192
En / Boy : 11 / 16,5
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 6.2017
₺48,00
Tükendi

Sayfa Sayısı : 192
Basım Tarihi : 1995
Kapak Türü : Ciltsiz
Kağıt Türü : 3. Hamur
Dili : Türkçe
₺0,00
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 80
En / Boy : 13,5 / 19,5
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 8.2009
₺4,68
Tükendi

Her sabah Çarşı Camii'nin arkasındaki harap zaptiye ahırlarının önünden bir serçe sürüsü gibi, cıvıldayarak geçerdik. Okul biraz daha ileride, alçak duvarlı, oldukça geniş bir avlunun ortasında idi. Bir kattı. Etrafında yükselen büyük kestane ağaçlarının birbirine karışmış koyu gölgeleri, bütün çatısını kaplardı.


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 79
En / Boy : 13,5 / 19,5
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 4.2017
₺5,46
Tükendi

Sermed Bey döndü, arkasındaki bekçiye: -İşte bir boş köşk daha, dedi. Küçük bir çam ormanının önünde beyaz, şık bir bina. Mermerdenmiş gibi göz kamaştıracak derecede parlıyordu. Çiçekliklerini yabani otlar bürümüş olan bahçenin demir kapısında büyük bir "Kiralıktır" levhası asılıydı.


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 79
En / Boy : 13,5 / 19,5
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 8.2009
₺4,68
Tükendi

Akdeniz`in mitoloji yuvası sınırsız ufuklarına bakan küçük tepe, mimini bir çiçek ormanı gibiydi. İnce, uzun dallı badem ağaçlarının alaca gölgeleri sahile inen keçi yoluna düşüyor.

İlkbaharın tatlı rüzgarlarıyla sarhoş olan martılar, çılgın naralarla havayı çınlatıyorlardı. Badem bahçesinin yanı, geniş bir bağdı.


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 79
En / Boy : 13,5 / 19,5
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 4.2017
₺4,68
Tükendi

Dar kapısından başka aydınlık girecek hiçbir yeri olmayan dükkanında; tek başına çalışırdı. Gece gündüz, kıvılcımlar saçarak çalışan Koca Ali, tıpkı kafese konmuş eğitilmiş bir arslanı andırıyordu. Uzun boylu, iri pençeli, kalın pazılı, geniş omuzlu bir pehlivandı


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 80
En / Boy : 13,5 / 19,5
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 8.2009
₺4,68
Tükendi

Sanki bir tufandı. Gök delinmiş gibi aralıksız yağmur yağıyor ve bütün ordu Semlin'e doğru sel, çamur, sis ve bora içinde ilerliyordu.

Belgrad-Şabaç yolu çökmüştü. Karanlık ormanlara, sarp yokuşlara, uçurumlu dağlara alışkın olmayan nakliye develeri, boru sesleri işitiliyor, atlar kişniyordu.

Hatta padişahın otağı bile meydanda yoktu. Bu kısa yol, üç gündür bitip tükenmiyordu.


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 80
En / Boy : 13,5 / 19,5
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 8.2009
₺4,68
Tükendi

Saf mavi bir sema.. Çiçekli ağaçlar... Uyur gibi sessiz duran deniz... Karşı sahilde mor, farkolunmaz sisler altında dağlar, korular, beyaz yalılar... Bütün bunların üzerinde bir havai hakikati gibi uçan martı sürüleri! Pencerenin önündeki şişman koltuğa gayet zayıf, gayet sarı, gayet ihtiyar bir kadın oturmuştu.


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 80
En / Boy : 13,5 / 19,5
Kağıt Cinsi : 1. Hamur
Basım Tarihi : 8.2009
₺4,68
Tükendi

Iran sahina elci olarak giden Muhsin Celebi, Tukluk onurunu ve serefini koruyarak cecurca Osmanli devletini temsil etmis ve bu gorevi cikarlari icin degil bir fedekarlik bir gorev olarak ustlenmis ve bundanda asla ovunmemistir. Iranda o zamanlar cevresine korku salan Sah Ismail adinda bir hukumdar vardi ve Osmanli devletinde hic bir vezir onun yanina elci gonderemiyordu cunku elciler ya cezalandiriliyor yada baslari kesiliyordu.Vezirler bu deli adama elci gondermek icin toplanmis ne yapacaklarini dusunuyorlardi.Gonderilecek elci cesur,olumden korkmayan,devletin sanina yakisacak bir kisi olmaliydi.Sarayda, Enderunda, divanda boyle bir kisi bulamiyorlardi.Daha sonra vezirlerden biri Muhsin Celebi'nin adini soyledi .Bunun uzerine Osmanli sadrazami Muhsin Celebinin cagrilmasini istedi. Peki hic kimsenin cesaret dahi edemedigi bu elcilik gorevine cagirilan Muhsin Celebi kimdir?


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 80
En / Boy : 13,5 / 19,5
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 8.2009
₺4,68
Tükendi
Ömer Seyfettin, Türk öykücülüğünün mihenk taşlarındandır. Dile gösterdiği duyarlılık ve öyküleme tekniği açısından benzersiz bir yere sahiptir. Destani bir ruhla doludur. Ulusalcıdır. Eserlerinde çocukluğunu, Türk folklorunu ve tarihini konu edinir. Sosyal hayatın acı tablolarını gözler önüne serer. Bazı fikirleri mizahi bir dille, şaka ve takılmalarla süsleyip anlatır. Yapmacıksız, samimi ve sade bir dille yazılmış olan eserleri, bundan ötürüdür ki, her dönemin sevilen eserleri arasında yer alır. Ve yine bundan ötürüdür ki, sık sık dünya öykücülüğünün büyük ustalarından Maupassant’la karşılaştırılır. "Ömer Seyfettin bir Türk aydını ve 20. yüzyılda yaşama bilincini edinmiş birisi olarak Kaşağı’da, yanlış anne baba tutumlarının çocuklar üzerindeki olumsuz etkilerini eleştirmektedir." -Doç. Dr. Selahattin Dilidüzgün
Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 299
En / Boy : 11 / 21
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : .2012
₺61,50
Tükendi

Ömer Seyfettin, Türk edebiyatında en çok tanınan, hemen her kuşak tarafından bilinen ve en az bir öyküsüyle belleklerde yer eden çok yönlü bir yazar, şair ve öykücüdür. Milli Edebiyat Dönemi içinde, ulusal bilincin geliştirilmesine yönelik ürettiği düşünceleriyle de dikkat çeken Ömer Seyfettin, Türkçeyi yabancı sözcük ve kuralların etkisinden kurtarma konusundaki girişimleriyle de öncü bir kişiliktir.

Seçme Öyküler, Ömer Seyfettin’in en çok sevilen ve beğenilen Falaka, And, Diyet, Topuz, Forsa, Pembe ‹ncili Kaftan gibi öykülerini bir araya getirmenin yanı sıra, öyküyü bir vakitler okuyanların unutmadıkları, henüz okumamışların okudukları andan itibaren belleklerinde taşıyacakları “Kaşağı” öyküsüne özel yer veriyor.

Kitapta ayrıca yer alan, Prof. Dr. Selahattin Dilidüzgün’ün, Ömer Seyfettin’in bu en çok bilinen öyküsü olan Kaşağı üzerine kaleme aldığı yorumbilimsel inceleme, bizi öykünün yoğun duygusal atmosferinin ötesine geçirerek, bir edebi eser olarak da Kaşağı’nın satır aralarında gezinmemizi sağlıyor.


Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 120
En / Boy : 11 / 21
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 11.2018
₺41,00
Tükendi

Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 162
En / Boy : 13,5 / 20
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : .
₺6,48
Tükendi

İçindeki Hikayeler: Pembe İncili Kaftan, Forsa, Topuz, Yalnız Efe, Başını Vermeyen Şehit, Kurumuş Ağaçlar, Teke Tek, Gizli Mabet, Binecek Şey, İlk Cinayet, Çakmak, Velinimet, İlk Namaz, Türbe, Bir Temiz Havlu Uğruna, Kurbağa Duası




Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri : İstanbul
Sayfa Sayısı : 143
En / Boy : 12,5 / 19,5
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 7.2011
₺5,55
Tükendi

 




Basım Dili : Türkçe
Basım Yeri :
Sayfa Sayısı : 142
En / Boy : 12,5 / 19,5
Kağıt Cinsi : 2. Hamur
Basım Tarihi : 5.2015
₺9,26
Tükendi
Toplum olaylarını anlatan fantazi şekillerde olan hikayelerdir. Halka ve diğerlerine yabancılaşan, bu yabancılığına halkı da zorlayan tipler anlatıyor. Efruz Bey, 1908'den Birinci Dünya Savaşı ortalarına kadarki devrin romanıdır. 5 bölümdür. Eserin Vakit gazetesinde tefrika edileceğini bildiren ilanında şöyle denmektedir: ...Roman beş fasıldan ibarettir ki, herbirini uzunca bir küçük hikaye addetmek mümkündür. Bu fasıllar şunlardır: 1 Hürriyete Layık Bir Kahraman 2 Asiller Kulübü 3 Bilgi Bucağı'nda 4 Açık Hava Mektebi 5 Beyaz Serçe... (Kitabın İçinden)
Sayfa Sayısı : 216
Basım Tarihi : Aralık 2004
Kapak Türü : Ciltsiz
Kağıt Türü : 2. Hamur
Dili : Türkçe
₺0,00 KDV Dahil
Tükendi
Yalnızlık Güneş batmakta; Ovada gecenin, Gölgeleri büyür, büyür sararır. Ağaçlıklar, akan sular bir serin, Rüzgar ile dalgalanır, kararır Kuşlar ötmez, yuvalar boş görünmez Bir ışıltı uzaklarda; yazık ben Öksüzüm şimdi, bu yolda giderken... Gök bile yıldızlarına bürünmez! Eski izler, çirkin, korkunç lekeler Kılavuzluk eder. Zavallı atım Şüphelenir bu gidişten ve kişner Gece gelir, ıssızlık sanki solur Ve ruhum uyur, uyanır, her adım Atımın nal sadası ninni olur!... (Kitabın İçinden)
Sayfa Sayısı : 296
Basım Tarihi : Kasım 2004
Kapak Türü : Ciltsiz
Kağıt Türü : 2. Hamur
Dili : Türkçe
₺0,00 KDV Dahil
1 2 >

Ömer Seyfettin Kimdir?

Ömer Seyfettin, 11 Mart 1884 yılında babasının o dönemde görev yaptığı Balıkesir’in Gönen ilçesinde dünyaya gelmiştir. Babası, Dağıstan göçmeni olan bir aileden gelmektedir. Orduda Binbaşılığa kadar yükselen Ömer Şevki Bey, alaylı bir subay olmaktadır. Annesi ise İsfendiyaroğulları’ndan Ankaralı topçu kaymakamı Mehmed Bey’in kızı Fatma Hanım’dır. Eğitim hayatına doğduğu Gönen’de bulunan bir mahalle mektebinde başlayan Ömer Seyfettin, sonrasında babasının görevi sebebiyle aile Gönen’den ayrılmıştır. İnebolu ve Ayancık’ta da belli bir süre bulunan aile son olarak İstanbul’a taşınmıştır.

Ömer Seyfettin,1892 yılında Aksaray’da bulunan Mekteb-i Osmaniye’ye kaydolmuştur. Daha sonra 1893 yılında Eyüp’te bulunan Askeri Baytar Rüştiyesi’nde subay çocukları için ayrılmış özel sınıfa kaydedilmiştir. 1896 yılında Baytar Rüştiyesi’nden mezun olan Ömer Seyfettin Kuleli Askeri İdadisi’ne yazılmıştır. Seyfettin arkadaşı Enis Avni ile birlikte Edirne Askeri İdadisi’ne nakil olarak eğitimlerine devam etmiştir. Ömer Seyfettin’in edebi çalışmalara ilk adımı bu yıllarda yazdığı şiirler ile olmuştur. 1900 yılında buradan mezun olan Ömer Seyfettin İstanbul’a dönerek Mekteb-i Harbiye-i Şahane’de eğitimine devam etmiştir.

Ömer Seyfettin, İstanbul’da Mecmua-i Edebiye dergisinde şiirlerini yayımlayarak yayın dünyasında yerini oluşturmaya başlamıştır. Ömer Seyfettin, 1903 yılında Makedonya’da ortaya çıkan isyan hareketleri sebebiyle içinde Ömer Seyfettin'in bulunduğu son sınıf öğrencileri o bölgede görevlendirilmek üzere "Sınıf-ı müstacele" denilen bir hak ile sınavsız mezun edilmiştir. Yazar okuldan 19 yaşında iken mezun olmuştur. Mezuniyetinin ardından piyade asteğmen rütbesiyle göreve başlayan Ömer Seyfettin'in ilk görev yeri olarak merkezi Selanik’te bulunan Üçüncü Ordunun İzmir Redif Tümeni’ne bağlı Kuşadası Redif Taburu’na tayin edilmiştir.

1906 yılında İzmir’de bulunan Jandarma Okuluna öğretmen olarak atanan Seyfettin bu görevi vesilesiyle İzmir’deki fikri ve edebi faaliyetleri ve bu faaliyetler içerisinde yer edinen gençleri tanıma imkânına sahip olmuştur. 1909 yılında Selanik Üçüncü Ordu’da görevlendirilen yazar çeşitli köy ve kasabalarda da görevlerde bulunmuştur. Yazmış olduğu çeşitli hikâyeler, bu görevleri sırasındaki edinmiş olduğu izlenimler sonucu ortaya çıkmıştır. Yazıları İstanbul ve Selanik’te çeşitli dergilerde takma isimlerle yayımlanmıştır.

Yazar, 1910 yılında Ziya Gökalp’in de desteğini alarak yapmış olduğu askerlik görevinden tazminatını ödeyerek ayrılarak Selanik’e yerleşmiştir. Selanik’te çıkarılan Hüsün ve Şiir dergisi Akil Koyuncu’nun isteği üzerine Genç Kalemler’e dönüştükten sonra 11 Nisan 1911 yılında Ömer Seyfettin’in ‘‘Yeni Lisan’’ isimli başyazısı imzasız şekilde yayımlanmıştır. Balkan Savaşı’nın baş göstermesi üzerine Genç Kalemler yazı heyeti dağılmak zorunda kalmış ve bu sebeple Ömer Seyfettin’in sivil hayatı kısa sürmüştür. Ömer Seyfettin bırakmış olduğu orduya tekrardan çağrılmış ve Kanlıtepe’de 1913 yılında 21 askeri ile esir düşmüştür. On aylık esareti boyunca sürekli okuyan yazar bazı hikâyelerini bu dönemde kalem almıştır. Esareti bittikten sonra İstanbul’a dönen yazar 1914 yılında askerlikten ayrılarak Kabataş Sultanisi’nde edebiyat öğretmeni olarak göreve başlamıştır.

Ömer Seyfettin, 1915 yılında Doktor Besim Ethem Bey’in kızı Calibe Hanım ile evlenmiştir. Bu evlilikten bir kız çocuğa sahip olan yazar 1918 yılında Calibe Hanım’la boşanmıştır. 1920 yılında şeker hastalığı sebebi ile Haydarpaşa Hastanesine kaldırılan yazar, iki hafta sonra 6 Mart 1920 tarihinde vefat etmiştir.

Ömer Seyfettin Hikâyeleri

Çağdaş Türk öykücülüğünün ve Millî Edebiyat Akımının kurucularından olan Ömer Seyfettin, Maupassant tarzı öykücülüğün Türk edebiyatında kurucu ismi olmaktadır. 150’ye yakın öyküsü olduğu bilinen yazarın eserleri 60 dilde yayımlanmıştır. Türk edebiyatında hikâye türünün ustası sıfatıyla anılan Ömer Seyfettin, eserlerini Arapça ve Farsça sözcüklere başvurmadan kaleme almıştır. Ömer Seyfettin’in öyküleri İstanbul’u değil memleketin her tarafını konu alması; toplumun belli bir kesimini değil, her kesimi yansıtması ile diğer hikâyelerden farklı kılınmıştır. Ömer Seyfettin bütün hikayeleri şu şekilde listelenmektedir:

  • 1/2
  • Acaba Ne İdi?
  • Acıklı Bir Hikâye
  • Açık Hava Mektebi
  • Akşam Sefası
  • Ant
  • Antiseptik
  • Apandisit
  • Ashab-ı Kehfimiz
  • Asilzadeler
  • Aşk Dalgası
  • Aşk ve Ayak Parmakları
  • At
  • Ay Sonunda
  • Ayın Takdiri!
  • Bahar ve Kelebekler
  • Baharın Tesiri
  • Balkon
  • Başını Vermeyen Şehit
  • Beşeriyet ve Köpek
  • Beyaz Lale
  • Beynamaz
  • Bilgi Bucağında
  • Binecek Şey
  • Bir Çocuk Aleko
  • Bir Hatıra
  • Bir Hayır
  • Bir Kayışın Tesiri
  • Bir Temiz Havlu Uğruna
  • Bir Vasiyetname
  • Birdenbire
  • Bit
  • Bomba
  • Boykotaj Düşmanı
  • Buse-i Mader
  • Busenin Şekl-i İptidaisi
  • Büyücü
  • Cesaret
  • Çakmak
  • Çanakkale'den Sonra
  • Çirkin Bir Hakikat
  • Çirkinliğin Esrarı
  • Dama Taşları
  • Deve
  • Devletin Menfaati Uğruna
  • Diyet
  • Dünyanın Nizamı
  • Düşünme Zamanı
  • Efruz Bey
  • Eleğimsağma
  • Elma
  • Erkek Mektubu
  • Ezeli Bir Roman
  • Falaka
  • Ferman
  • Fon Sadriştayn’ın Karısı
  • Fon Sadriştayn’ın Oğlu
  • Forsa
  • Foya
  • Gayet Büyük Bir Adam
  • Gizli Mabet
  • Gurultu
  • Hatiften Bir Seda
  • Harem
  • Havyar
  • Hediye
  • Herkesin İçtiği
  • Heykel
  • Horoz
  • Hürriyet Bayrakları
  • Hürriyet Gecesi
  • Hürriyete Layık Bir Kahraman
  • İffet
  • İhtiyarlıkta mı Gençlikte mi?
  • İki Mebus
  • İlk Cinayet
  • İlk Düşen Ak
  • İlk Namaz
  • İlkbahar
  • İnat
  • İrtica Haberi
  • Kaç Yerinden?
  • Karmanyolacılar
  • Kaşağı
  • Kazık
  • Kazın Ayağı
  • Kerâmet
  • Kesik Bıyık
  • Kır Sineği
  • Kıskançlık
  • Kızıl Elma Neresi?
  • Koleksiyon
  • Korkunç Bir Ceza
  • Kurbağa Duası
  • Kurumuş Ağaçlar
  • Küçük Hikâye
  • Külah
  • Kütük
  • Lokanta Esrarı
  • Mahcupluk İmtihanı
  • Makul Bir Dönüş
  • Mehdi
  • Mehmaemken
  • Memlekete Mektup
  • Mermer Tezgâh
  • Miras
  • Muhteri
  • Müjde
  • Mürebbiye
  • Nadan
  • Nakarat
  • Namus
  • Nasıl Kurtarmış?
  • Nezle
  • Niçin Zengin Olmamış?
  • Nişanlılar
  • Pamuk İpliği
  • Pembe İncili Kaftan
  • Pembe Menekşe
  • Perili Köşk
  • Pervanelerin Ölümü
  • Piç
  • Pireler
  • Primo Türk Çocuğu
  • Rüşvet
  • Sahir'e Karşı
  • Sebat
  • Sivrisinek
  • Sultanlığın Sonu
  • Şefkate İman
  • Şîmeler
  • Tam Bir Görüş
  • Tarih Ezeli Bir Tekerrürdür
  • Tavuklar
  • Teke Tek
  • Tenezzüh
  • Terakki
  • Teselli
  • Topuz
  • Tos!
  • Tuğra
  • Tuhaf Bir Zulüm
  • Türbe
  • Türkçe Reçete
  • Tütün
  • Uçurumun Kenarında
  • Uzun Ömür
  • Üç Nasihat
  • Velinimet
  • Vire
  • Yalnız Efe
  • Yaşasın Dolap
  • Yemin
  • Yeni Bir Hediye
  • Yuf Borusu Seni Bekliyor
  • Yüksek Ökçeler
  • Yüz Akı
  • Zeytin Ekmek

Ömer Seyfettin Tüm Eserleri

Ömer Seyfettin her ne kadar öyküleri ile tanınsa da yazın hayatına ilk adımını yazdığı şiirler ile atmıştır. Öykücülüğünün yanında şairlikte de oldukça iyi olan Ömer Seyfettin’in öyküleri harici diğer eserleri şu şekilde sıralanmaktadır:

Risale
  • Yarınki Turan Devleti
Ömer Seyfettin’in Okunması Gereken Kitapları

Türk edebiyatının öncü hikâye yazarlarından olan Ömer Seyfettin'in kitapları içerisinde herkesin mutlaka okuması gerektiği dile getirilen ve Ömer Seyfettin'in en önemli eserleri olarak adlandırılan belli başlı kitapları bulunmaktadır. Yazarın bu eserlerinden bazıları şu şekilde listelenmektedir:

  • Yalnız Efe
  • Perili Köşk
  • Bahar Ve Kelebekler
  • Yüksek Ökçeler
  • Kaşağı
  • Efruz Bey
  • İlk Namaz
  • Falaka
  • Diyet
  • Pembe İncili Kaftan
  • Topuz
  • Üç Nasihat
  • Forsa
  • Ferman
  • Beyaz Lale
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı